Perseidy

11. Data: 2010-08-12 10:43:10

Temat: Re: Perseidy
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:wf14qvcczlb0.1s571c3kdkn81.dlg@40tude.net...

> Bardzo szkodliwa społecznie postawa.

Hah, oczywiście.
Bo dużo lepsze jest wieczne awanturowanie się o swoje widzi-mi-się. Weź
Ixi.....

Pozwól, że zostawię Cie ze złością Twoją w dniu dzisiejszym. Nie zawsze mi
się chce rozbrajać miny.

MK

12. Data: 2010-08-12 10:45:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:43:10 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
> Ixi.....
>
> Pozwól, że zostawię Cie ze złością Twoją w dniu dzisiejszym. Nie zawsze mi

Nie wiem, gdzie tu zobaczyłaś moją złość.
To jest tak, jak z tą "tolerancją", której sens się zmienił: jeśli nie
rzucam się do zachwytów i pomocy, to nie jestem dziś tolerancyjna - jesli
nie rzucam się z uśmiechami, to jestem ZŁA.

13. Data: 2010-08-12 10:49:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzucam się do zachwytów i pomocy, to nie jestem dziś tolerancyjna - jesli
> nie rzucam się z uśmiechami, to jestem ZŁA.

Ixi, bredzisz. Zachowuj się jak dorosła kobieta, to pogadamy.

MK

14. Data: 2010-08-12 10:57:12

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> A kto każe wam, Szanowna Qro, być normalną???

No... przyzwoitość.

> Kto śmie??

Mogę spróbować nie być. I oglądać z Wami.
Ale jak jutro ludzi normalnych będę swoim upiornym widokiem straszyć, to na
Ciebie, Vilar, zrzucę winę. Odpowiada?

Qra

15. Data: 2010-08-12 10:59:28

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Drogi Szaulo.
> Tekst na tabliczce, brzmiący plusminus tak" "...tutaj gromadzili się
> ludzie..." NIE JEST upamiętnieniem ofiar katastrofy smoleńskiej.
>
> To tak, jakbys na grobie ukochanej Babci napisał:
> "Tutaj w dniu pochówku jakiejś tam babci wykopano dołek, pomodlono się i
> dołek zasypano i postawiono krzyż".

Ikselko, ale ich przecież pod tym pałacowym krzyżem nie pochowali
wszystkich.

Qra

16. Data: 2010-08-12 10:59:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale jak jutro ludzi normalnych będę swoim upiornym widokiem straszyć, to
> na Ciebie, Vilar, zrzucę winę. Odpowiada?

Pasuje.
Możesz mnie nawet wytykać pazurem :-), MK

PS. Piąteczunienieczek jest jutro, przypominam.

17. Data: 2010-08-12 11:01:04

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

To nie bedziecie wieczorem, pijani machac krzyzem
z puszczek od piwa, pluc i bluzgac na ludzi spod krzyza?
Nawet zniczem komus w glowe nie rzucicie?
Nie zniszczycie kogos?

Bardzo ignorancka postawa obywatelska!

:D :D

Druch

18. Data: 2010-08-12 11:01:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Straszenie to twoja specjalność, jak widać. ;)

--
CB

19. Data: 2010-08-12 11:12:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> z puszczek od piwa, pluc i bluzgac na ludzi spod krzyza?
> Nawet zniczem komus w glowe nie rzucicie?

Duchu, ależ jak masz ochotę to sobie machaj. Nie krępuj się.

I skąd Ci się wzięło to Royal We w odniesieniu do mojej skromnej osoby?

MK

20. Data: 2010-08-12 12:18:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z puszczek od piwa, pluc i bluzgac na ludzi spod krzyza?
> Nawet zniczem komus w glowe nie rzucicie?

Japierdziu, wiedzielm ze na grupie rozrabiasz, ale, ze w realu i to krzyzem?

[Polityka] Jest przyczyna katastrofy!!!
''Wychowano mnie tak,bym myślał,że jest pani zwierzęciem''.
Re: Otworzylem, patrze i widze:
Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
re: pastisz