Położenie styropianu i struktury

1. Data: 2014-09-29 16:09:40

Temat: Położenie styropianu i struktury
Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
polozenie styropianu i struktury.

2. Data: 2014-09-29 20:53:57

Temat: Re: Położenie styropianu i struktury
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-29 o 16:09, aga pisze:

> Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego
> styropianu 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za
> polozenie styropianu i struktury.

50-1000 zł /m2, zależy czy drapacz chmur, zależy w jakim rejonie świata,
zależy, czy firma, czy pan Franek z kolegami, zależy jaka długość
gwarancji, zależy jakie materiały. Ciężko zadzwonić do kilku firm z
okolicy i spytać? Jak weźmiesz najtaniej, to zapłacisz najdrożej :P

3. Data: 2014-10-09 20:44:26

Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie da się tego określić, choćby z tego powodu, że nie wiadomo np. jak mocno
jest przyklejony obecny styropian i jak trzeba będzie skrobać mur z resztek
styropianu i kleju.
A inni napisali odnośnie wysokości (ramki, pomosty) i innych kwestii.
T.

Użytkownik "aga" <a...@n...eu> napisał w wiadomości
> Ile kosztuje zerwanie styropianu i struktury i położenie nowego styropianu
> 15 cm i struktury za m2 z materiałem ?? Podajcie osobno za polozenie
> styropianu i struktury.

Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
ustawienia sterownika do spalania pelletu
Lampa JANSJÖ z IKEA - padł zasilacz
KIDDY MOLESTORS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi
Jaki atlas do ćwiczeń do domu ???