Półpasiec?

1. Data: 2003-11-14 19:24:23

Temat: Półpasiec?
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rano po przebudzenieu zauwazulam na prawym udzie swedzace krostki, ktore
wygladaja, jak po ukaszeniu komara.. Przez jakis czas przestalam zwracac na
nie uwage, jednak teraz jest ich znacznie wiecej i okropnie swedza.. Mama
mowi, ze tak zaczyna sie polpasiec.. Przeczytalam juz chyab wszystko na ten
temat w internecie i objawy sie zgadzaja.. Nie mam na razie silnych bolow..
Najlepiej byloby sie udac do lekarza, ale jest to mozliwe dopiero w
poniedzialek.. Czy to moze byc polpasiec, czy moze niepotrzebnie sieje
panike..?
Monia

2. Data: 2003-11-14 20:11:55

Temat: Re: Półpasiec?
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Monia" napisał:
> [...]

Dosłownie kilka dni temu był wątek pod tytułem "Polpasiec". Znajdź go i
przejrzyj, używając np: http://groups.google.pl

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2003-11-14 20:42:42

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bp3cu0$emk$1@news.onet.pl...

> Dosłownie kilka dni temu był wątek pod tytułem "Polpasiec". Znajdź go i
> przejrzyj, używając np: http://groups.google.pl
>
> Pozdrawiam, andrzej

Wiem, ze byl ten watek, czytalam go w calosci. To nie jest jednak odpowiedz
na moje pytanie.
Pytam, czy dobrze "zdiagnozowalam" te krostki.. Chcialam zaznaczyc, ze
wysepuja na prawej polowie ciala, najwiecej na nodze, ale sa tez na rece i
na szyi. Jak do tej pory to mnie nic nie boli, mam tylko stan podgoraczkowy.
Moze to niekoniecznie polpasiec...?
Monia

4. Data: 2003-11-14 20:57:00

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysepuja na prawej polowie ciala, najwiecej na nodze, ale sa tez na rece i
> na szyi. Jak do tej pory to mnie nic nie boli, mam tylko stan

Moniu,
morze to jest duzy dolek, a w nim woda. Pokaz te zmiany lekarzowi.

5. Data: 2003-11-14 21:11:01

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medicon" <c...@a...net> napisał w wiadomości
> Moniu,
> morze to jest duzy dolek, a w nim woda. Pokaz te zmiany lekarzowi.

Z mila checia, ale to dopiero za 3 dni.. A tymczasem mozna by juz jakos
przeciwdzialac.. witaminke B podobno sie zazywa i smaruje mascia cynkowa..
Monia

6. Data: 2003-11-14 21:45:04

Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwdzialac.. witaminke B podobno sie zazywa i smaruje mascia cynkowa..

Jestem lekarzem, ale nie powazylbym sie rozpoznawac w trybie virtualnym. W
polpascu wysiew zmian skornych wystepuje zgodnie z przebiegiem nerwu
obwodowego. Piszesz o zmianach i na udzie i na reku, i na szyji.... to
pewnie nie polpasiec, ale nic wiecej powiedziec nie moge.

7. Data: 2003-11-15 09:56:05

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obwodowego. Piszesz o zmianach i na udzie i na reku, i na szyji.... to
> pewnie nie polpasiec, ale nic wiecej powiedziec nie moge.

Dziekuje.. mam nadzieje, ze to nie polpasiec :P

[do lekarzy]krwiak mozgu
nadżerka-stan przednowotworowy.
szczepić sie przeciw WZW typ B ?
Włókniak na twarzy