Polska Homeopatia 100 lat za murzynami !?

1. Data: 2007-01-15 11:19:42

Temat: Polska Homeopatia 100 lat za murzynami !?
Od: "Marcin Placzek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wracam znowu do tematu homeopatii, bo mnie to frapuje ... czy tak jest
rzeczywiscie ?

Znalazłem jeszcze nedna wypowiedz odnośnie leczenia homeopatycznego
,,W Europie są szpitale, które zapewniają terapie homeopatyczne, a
w Wielkiej Brytanii działa pięć szpitali homeopatycznych, w których
leczenie jest refundowane przez ubezpieczalnie" Podaje za:
http://www.homeopatiaok.pl/article/view/37/fakty_o_h
omeopatii.html
Zastanawia mnie czy w Polce jest chociażby jeden taki szpital ?!

Placzus

2. Data: 2007-01-15 11:27:55

Temat: Re: Polska Homeopatia 100 lat za murzynami !?
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawia mnie czy w Polce jest chociażby jeden taki szpital ?!

masz racje, jestesmy 100 lat za murzynami- wioskowego szamana u nas nie
ugoscisz ;-) prawda jest taka, ze w Europie coraz szerzej odchodzi sie od
homeopatii, zaprzestaje sie refundowac "leczenia" tymi specyfikami, a wrecz
zrzuca sie na margines medycyny razem z bioenergoterapia i innymi czarami- w
Polsce pomimo brau refundacji homeopatia akurat caly czas ma dosc dobry
rynek, bo ludzie naiwne i leczyc sie lubia

Tomasz

3. Data: 2007-01-15 13:12:48

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Znalazłem jeszcze nedna wypowiedz odnośnie leczenia homeopatycznego
,,W Europie są szpitale, które zapewniają terapie homeopatyczne, a
w Wielkiej Brytanii działa pięć szpitali homeopatycznych,

WB ma 10x większy PKB niż RP:)
Stać ich na zabawę z dziedziny paranormal-fiction.
Ale i to się zmienia, moda przemija i homeopatia również.
U* nas niech każdy płaci z własnej kieszeni za nibyleczenie.

Cisnienie w ciagu doby
Czy wstrząs mózgu może obniżyć IQ?
Nietypowe, uciążliwe zmęczenie i nieregenerujący sen
pominlam 2 tab.z opakowania,
cholesterol wysoki co robić!