Polska w oczach normalnych ludzi.

11. Data: 2017-08-07 15:39:58

Temat: Re: Polska w oczach normalnych ludzi.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=47ycyVNZ_Yc

12. Data: 2017-08-07 23:37:14

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Przecież to jest prawda:
Że w szkołach nie naucza się teorii ewolucji?
Przecież to jest prawda.
Że z budżetu państwa polskiego przeznacza się na naukę religii w szkołach, duże sumy?
To też jest prawda.
Że państwo polskie dotuje pewnego duchownego z Torunia?
To tez prawda.
I to są brednie?

13. Data: 2017-08-08 09:42:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:

> Przecież to jest prawda:
> Że w szkołach nie naucza się teorii ewolucji?
> Przecież to jest prawda.

http://www.zs11.szczecin.pl/m/images/stories/wymgani
a/gm/biol3.pdf
Dział II - "Ewolucja życia", tematy 12-13-14

> Że z budżetu państwa polskiego przeznacza się na naukę religii w szkołach, duże
sumy?

Na matematykę i polski również.

> To też jest prawda.

Częściowa - jak zwykle u krętaczy.

> Że państwo polskie dotuje pewnego duchownego z Torunia?
> To tez prawda.

Częściowa - jak zwykle u krętaczy:

Dotacje (w zł) na Regionalne Ośrodki Debaty Międzynarodowej
Nazwa Miasto 2016 2017 2018
Stowarzyszenie RKW - Ruch Kontroli Wyborów i Fundacja Patriotyczne Silesia
Superior Katowice 189820 259615 259915
Towarzystwo Edukacyjno-Naukowe Ośrodek Myśli
Politycznej Kraków 189900 259900 259900
Stowarzyszenie Morena Gdańsk 158740 258320 258320
Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w
Toruniu Toruń 190000 260000 260000
Stowarzyszenie Edukacji i Dialogu "Fontis et
Futura" Białystok 159750 259000 259200
Stowarzyszenie Ludzi Aktywnych "Horyzonty Opole 159002 259804 259804
Stowarzyszenie RKW - Ruch Kontroli Wyborów - Ruch Kontroli
Władzy Szczecin 149840 259900 259900
Fundacja Młoda Rzeczpospolita i Towarzystwo Edukacyjno- Naukowe Ośrodek
Myśli Politycznej Wrocław 163650 256650 247650
Stowarzyszenie Wspólnota Polska Warszawa 141450 231150 232400
Źródło: MSZ

> I to są brednie?

Częściowe. Jak zwykle u krętaczy.

14. Data: 2017-08-08 21:29:12

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> Polska w moich oczach to zapyziały katolicki kraj prowadzony przez tchórzliwego
szaleńca owladnietego żądza zemsty.

To wyjedź do izraela:) Aj, aj aj, to właśnie do ambasady PL w Izraelu
ustawiają się kolejki po paszport i przyznanie obywatelstwa, aj aj aj.

To we francji muslimy napierdalają sruli, to we francji synagogi są
obstawione ochroną, więc szanowna pejsatko, nie pierdol nam o zapyziałości
bo nigdzie nie macie takich przywilejów jak w PL. A że tera możeta
mniej skubać PL, no cóż, nadeszła normalność.

15. Data: 2017-08-08 21:30:18

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Nie jesteś bardzo osamotniony w tych poglądach.
>
> Szkoda że głos mądrych i wartościowych Polaków ledwie jest słyszalny na tle
> wrzasków populistów -- kompromituje to Polskę na świecie.

Przeca Ty w USA, po chj się udzielasz o zbawco świata.

16. Data: 2017-08-08 21:33:41

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> Przecież to jest prawda:
> Że w szkołach nie naucza się teorii ewolucji?
> Przecież to jest prawda.

GWno prawda od żydoskiej gazety dla Polaków.

> Że z budżetu państwa polskiego przeznacza się na naukę religii w szkołach, duże
sumy?

Bo to katolicki kraj jest i tak ma zostać.

> Że państwo polskie dotuje pewnego duchownego z Torunia?

Lepiej dotować geotermię niż fumfli Tuska i sponsorować GWno
przez obowiązkowy abonament GWna przez instytucje PL.

> To tez prawda.
> I to są brednie?

Izrael czeka, ale oni tam chcą do PL bo ich muslimy napierdalają.

17. Data: 2017-08-08 21:48:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> [...]
> bo nigdzie nie macie takich przywilejów jak w PL. A że tera możeta
> mniej skubać PL, no cóż, nadeszła normalność.

Dokładnie tak - tylko te kolejki pod ambasadą PL mnie niepokoją...

18. Data: 2017-08-08 21:51:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> GWno prawda od żydoskiej gazety dla Polaków.

Ano.

> Bo to katolicki kraj jest i tak ma zostać.

Tak!

> Lepiej dotować geotermię niż fumfli Tuska i sponsorować GWno
> przez obowiązkowy abonament GWna przez instytucje PL.

Nic dodać, nic ująć.

> Izrael czeka, ale oni tam chcą do PL bo ich muslimy napierdalają.

Żeby tylko za nimi tu nie przyleźli - nap...ć ich u nas...

19. Data: 2017-08-08 22:00:17

Od: "jedrek" <wonzespamem@won> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl
> Polska w moich oczach to zapyziały katolicki kraj prowadzony przez
> tchórzliwego szaleńca
> owladnietego żądza zemsty.

Wracaj na Czerską gazeciarzu i nie sap!
Kolejny co go cała batalion biskupów gwałci we śnie.

20. Data: 2017-08-08 22:03:36

Od: "jedrek" <wonzespamem@won> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol"
> kompromituje to Polskę na świecie.

Kolejny co Polską będzie zbawiać cały świat.
A co Polaków obchodzi co o nich myślą na świecie?
Polak ma dbać o to, by to Polska była krainą mlekiem i miodem płynącą. A na
resztę można się odlać.
Po to Polak ma swoją ojczyznę aby o nią dbać, a nie wszystkim dookoła robić
dobrze.
Z lewackiego punktu widzenia o Polsce dobrze mówią jak jest na kolanach i
wszystkim dookoła liże d...
A Polak na wieki niech będzie dobrym tanim murzynem...

Epidemiologiczne zagrożenie z Afryki.
Będzie polska elektrownia atomowa!!!
LEGIA! LEGIA! LEGIA!
Niemcy zapłacą.