Polska w oczach normalnych ludzi.

61. Data: 2017-08-21 19:21:15

Temat: Re: Polska w oczach normalnych ludzi.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 22:22, Kviat pisze:

> I co zrobią? Rozpierdolą pół miasta? Wtedy będziesz szczęśliwa, tak?
> Będziesz wyć ze szczęścia gdy przestępcy rozpierdalają własne, Polskie
> miasto? Patriotko od siedmiu boleści...
> Tak tęsknisz za komuną, że aż w majty sikasz na samą myśl o kibolach z
> bejsbolami?
>
> Wydaje ci się, że w policji to same debile pracują i będą się biernie
> przyglądać? Gwarantuję ci, że jak dojdzie do konfrontacji to normalni
> będą mieli w dupie rozkazy Błaszczaka

Czytaj i ucz się:
http://natemat.pl/215473,bunt-policjantow-gdy-blaszc
zak-to-zobaczy-z-pewnoscia-nie-bedzie-szczesliwy

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2017-08-21 19:34:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-21 o 19:21, Kviat pisze:

> Czytaj i ucz się:
> http://natemat.pl/215473,bunt-policjantow-gdy-blaszc
zak-to-zobaczy-z-pewnoscia-nie-bedzie-szczesliwy

I następne:
http://natemat.pl/215477,policjant-z-poznania-straci
l-cierpliwosc-zarzuca-pis-osmielanie-agresji-a-blasz
czakowi-czystke

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2017-08-21 23:08:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czytaj i ucz się:
> http://natemat.pl/215473,bunt-policjantow-gdy-blaszc
zak-to-zobaczy-z-pewnoscia-nie-bedzie-szczesliwy

No nie będzie. Wznowienie naboru to jednak zawsze dodatkowa robota:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3475423,wielk
opolska-wstrzymany-nabor-do-policji-za-duzo-chetnych
,id,t.html

64. Data: 2017-08-21 23:45:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>>

> I następne:
> http://natemat.pl/215477,policjant-z-poznania-straci
l-cierpliwosc-zarzuca-pis-osmielanie-agresji-a-blasz

A ja jedno i to samo:

65. Data: 2017-08-22 01:38:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> A ja jedno i to samo:
> http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3475423,wielk
opolska-wstrzymany-nabor-do-policji-za-duzo-chetnych

I jeszcze - polecam komentarze ludzi pod tekstem. Wynika z nich, że
najwyraźniej poznańska Policja mija się z powołaniem - armia buntujących
się przeciw swym głównym i typowym zadaniom policjantów z twego linka
zakrawa na absurd. Może trzeba by im wynająć firmę ochroniarską, żeby mogli
pracować? :->

Myślę, że zostaną podjęte właściwe kroki. Armia chętnych do zatrudnienia
czeka.

66. Data: 2017-08-22 09:59:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-22 o 01:38, XL pisze:

> [...]
> najwyraźniej poznańska Policja mija się z powołaniem - armia buntujących
> się przeciw swym głównym i typowym zadaniom policjantów

Gdy faszystka coś pisze o głównych i typowych zadaniach policjantów, to
się robi i śmiesznie i strasznie jednocześnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2017-08-22 15:46:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Gdy faszystka coś pisze o głównych i typowych zadaniach policjantów, to
> się robi i śmiesznie i strasznie jednocześnie.

Gdy.

Epidemiologiczne zagrożenie z Afryki.
Będzie polska elektrownia atomowa!!!
LEGIA! LEGIA! LEGIA!