Polska w oczach normalnych ludzi.

51. Data: 2017-08-10 14:07:22

Temat: Re: Polska w oczach normalnych ludzi.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I po co znowu bredzisz?
>
> http://www.wsjp.pl/index.php?id_hasla=23724

A nie widzę tu hasła "tupnąć nogą". Jest tylko "tupnąć". A przytoczone
przykłady użycia w połączeniu z "nogą" są błędne - już to zgłosiłam.

> https://sjp.pwn.pl/slowniki/tupn%C4%85%C4%87.html

Otóż to! Bardzo dobrze:
"tupnąć -- tupać <<mocno uderzyć stopami, kopytami lub racicami o ziemię lub
podłogę>>"
Oczywiście ty, człowiek, masz w tej definicji do wyboru stopy (nogi),
kopyta i racice, więc dodatkowe zaznaczenie, że tupiesz "nogą", jest tu
wręcz niezbędne - jeszcze ktoś pomyśli, że masz kopyta :->

> https://sjp.pwn.pl/korpus/szukaj/tupn%C4%85%C4%87.ht
ml

J.w.

> Żeby coś sądzić, to musiałabyś mieć o tym jakieś pojęcie.
> A jak na razie sięgnęłaś dna jak Pawłowicz z tym swoim "wziąść".

I jeszcze rezonujesz...

> I oczywiście, jak zwykle, nic merytorycznego w temacie nie jesteś w
> stanie dodać, więc na siłę szukasz pierdół i nawet przy tym się błaźnisz.

Tupnij jeszcze nogą! - bo kopytem już tupałeś :->

> Że wpisanie kogoś do notesu nie powoduje, że osoba wpisana przynależy do
> właściciela notesu.
> Prościej już ci tego nie dam rady wytłumaczyć.

> Serio?
> To z jakiej paki bez mojej zgody posługuje się moimi danymi osobowymi?

Bo je LEGALNIE otrzymał od ich dysponenta - twoich rodziców.
W każdej chwili możesz zażądać ich usunięcia - vide apostazja.

> Obce państwo panoszące się w Polsce i mające w dupie polskie prawo.

Jakie konkretnie prawo?

> Ale nadążasz o czym jest mowa? Znowu się pogubiłaś?
> Oni _chcą_ bo mogą pochwalić się statystykami. Robią to celowo i z
> premedytacją.

Lewacki populizm. Tyle w temacie. Przecież jak dotąd sam nie poszedłeś się
wypisać - więc nie pitol, że dane nieprawdziwe :->

> Wiedziałem, że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz :)

Ty masz?
http://www.web.gov.pl/e-punkt-aktualnosci/331_4463.h
tml

> Co ten notes?
> Wytłumacz mi i pochwal się swoją głupotą :)

Chodzisz z notesikiem i zapisujesz dane ludzi bez ich zgody? TW Kviatek?
:->

> LOL :)
> Przecież to wy piszecie o przynależności...

> LOL :) To ja pisałem o ślubach w sklepie?
> Uroisz coś sobie, a potem z tymi urojeniami dyskutujesz.

> Konkordat to fikcja. Powołują się na niego tylko wtedy, gdy im to
> pasuje. Gdy im nie pasuje, to nie mają żadnych oporów żeby go nie
> przestrzegać.

Lewacki populizm.

> Owszem, mam. Zrozumieli swój błąd i przeprosili, że dali się tak
> zmanipulować.

A SWOJE dane pobiegli natychmiast usunąć? Nie? Upss, no to coś słabe te
przeprosiny. Tak samo obłudne jak twoje szczekanie na KK.
Apostazja rozwiąże wam trojgu problem!
I szczekanie ucichnie.

> A ty nadal nie ogarniasz, że to nie ma związku z tym, jak powinien się
> zachować KK wycierający sobie gębę zasadami moralnymi.

Ty mu je będziesz, LEWAKU, dyktował?

> Ja się tam nie zapisywałem.
> Czego jeszcze nie rozumiesz?
> Równie dobrze mógłbym iść do świadków Jehowy żeby mnie wypisali, albo do
> jakiegoś meczetu, czy tego kościoła od orbitującego makaronu.

Oto i lewacka retoryka - "ja się nie zapisywałem".
W twoim notesiku to pewnie same autorskie wpisy, agenciku :->

edura-wystapienia

> Jesteś żałosna. Nie będę się upokarzał jakąś ich chorą procedurą.

Ach, tu cię mamy.

"W
> przeciwieństwie do ciebie mam swoją godność.
> To oni powinni zastosować się do mojej procedury. Mają zasrany obowiązek
> wykreślić ze swoich rejestrów wszystkich, a zostawić i dopisywać tylko
> tych, którzy osobiście się do tej organizacji zapiszą.

Dopisz jeszcze parę "wytycznych"
:-DDD

> Na tym polega uczciwość, słowo kompletnie im nieznane. O logice nie
> wspominając.

> LOL :) Zatrzymuje? Nigdy tam nie chodziłem, oprócz dzieciństwa wbrew
> własnej woli, więc to się nie liczy.

No właśnie! To kto za ciebie będzie to sprawdzał i weryfikował? Kościół nie
jest od tego, żeby cię nagabywać, czy jeszcze jesteś wiernym, czy już nie.
TO TWOJA SORAWA.
A jeśli nie zażądałeś do tej pory usunięcia danych, to one tam SĄ. I nie
masz prawa szczekać, bo są tam NADAL na TWOJE ŻYCZENIE.
Nawet z twoich sklepów internetowych musisz się SAM wypisać, to nie one
mają za zadanie latać za tobą, debilu.

> Bredzisz. Masz tak sprany mózg, że nie rozumiesz podstawowych spraw. Nie
> rozumiesz słowa uczciwość.

Ty masz LEWACKĄ uczciwość. Dobre - Lewak i uczciwość. Oksymoron. LOL

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wiemy tu wszyscy, czemu tych swoich danych z KK nigdy nie pójdziesz usunąć
-
bo jak każdy lewak PLANUJESZ ich jeszcze użyć - żeby mieć krzyżyk na
grobie. Tak na wszelki wypadek. Bo to twoje lewactwo to tylko póki się
opłaca. Kiedy przyjdzie twój kres, twoje dane w KK nagle staną się ci
bardzo potrzebne :->

52. Data: 2017-08-10 14:20:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Ale ogarniasz, że ja mieszkam w Polsce?

> LOL :)
> Ale ogarniasz, że ja mieszkam w Polsce?

> LOL :)
> Ale ogarniasz, że ja mieszkam w Polsce?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Gówno mnie obchodzi, gdzie mieszkasz. Ważne, komu liżesz dupę.

53. Data: 2017-08-10 14:37:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 14:20, XL pisze:

> Gówno mnie obchodzi, gdzie mieszkasz. Ważne, komu liżesz dupę.

Pisałem ci już, że nie interesują mnie twoje preferencje seksualne?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2017-08-10 14:49:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 13:27, Pszemol pisze:

> No niestety - i nie jest to oczywiście dobre dla Polski, że jej
> przedsiębiorstwa oddane zostały w obce ręce czy też ogłosiły
> upadłość, ale to jak mówisz nie wina tych ostatnich co sprzedali.

I poniekąd to nie jest wina tych zakładów i ich pracowników.
Kadra zarządzająca tymi przedsiębiorstwami przez kilkadziesiąt lat
wytresowana została do "gospodarki planowej". Gorzej, w Polsce jeszcze
nie zdążyła wykształcić się (i zdobyć doświadczenie) kadra, która byłaby
w stanie te zakłady pracy uratować.

> Nie, demokracja polega na tym, że większość decyduje co mają wszyscy.
> Jak większość zadecyduje że nie każdy może robić co lubi to nie będziemy
> robić co lubimy.

Jasne, ale pisałem w innym kontekście.
W takim, że w demokracji jeżeli ktoś czuje się (w swoich urojeniach)
czyimś niewolnikiem to mu wolno.
Ikselka ma jakieś urojenia o "zachodnich panach". Pewnie to lubi :)
Albo ma kompleksy jakieś czy coś.

Pozdrawiam
Piotr

55. Data: 2017-08-10 15:15:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 14:07, XL pisze:
> <Kviat> wrote:

[ciach urojenia katotalibskiej faszystki]

> Ty masz?
> http://www.web.gov.pl/e-punkt-aktualnosci/331_4463.h
tml

No i co tam wyczytałaś?
Że każdy normalny podmiot musi mieć MOJĄ zgodę na przetwarzanie danych?
KK ma moją zgodę?

http://natemat.pl/6403,kosciol-jak-abw-i-wywiad-moze
-zbierac-dane-poza-nadzorem-giodo

KK to święta krowa, w której każdy klecha szczypiący dziewczynki w
pośladki ma dostęp do danych osobowych dowolnego parafianina. Bez żadnej
kontroli i nadzoru. Nie muszą spełniać żadnych wymogów bezpieczeństwa,
żadnych procedur.
Tylko taki debil jak ty może uważać, że to jest normalne.

> No właśnie! To kto za ciebie będzie to sprawdzał i weryfikował? Kościół nie
> jest od tego, żeby cię nagabywać, czy jeszcze jesteś wiernym, czy już nie.
> TO TWOJA SORAWA.

Nie. To jego sprawa.
Tylko w chorych wyznaniowych państwach jest odwrotnie.

> A jeśli nie zażądałeś do tej pory usunięcia danych, to one tam SĄ. I nie
> masz prawa szczekać, bo są tam NADAL na TWOJE ŻYCZENIE.

Bredzisz i kompletnie nic nie zrozumiałaś. Żałosne.

> Nawet z twoich sklepów internetowych musisz się SAM wypisać, to nie one
> mają za zadanie latać za tobą, debilu.

Bo się SAM do nich zapisałem. Debilko.
Zasady i zakres przetwarzania danych gromadzonych w takich sklepach są
ściśle określone i mam swoje prawa, z których mogę skorzystać.
W mafii KK nie mam żadnych praw.

> Wiemy tu wszyscy, czemu tych swoich danych z KK nigdy nie pójdziesz usunąć

Nie musisz się tu dodatkowo chwalić swoją mnogą osobowością. Już i tak
jesteś wyjątkowo pokręcona.

> [...]
> grobie. Tak na wszelki wypadek. Bo to twoje lewactwo to tylko póki się
> opłaca. Kiedy przyjdzie twój kres, twoje dane w KK nagle staną się ci

Nie odpowiadam ani za twoje preferencje seksualne, ani za urojenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2017-08-10 18:03:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jesteś wyjątkowo pokręcona.

> Nie odpowiadam ani za twoje preferencje seksualne, ani za urojenia.

http://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napraw
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

57. Data: 2017-08-10 19:03:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:598c5661$0$5146$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> wytresowana została do "gospodarki planowej". Gorzej, w Polsce jeszcze nie
> zdążyła wykształcić się (i zdobyć doświadczenie) kadra, która byłaby w

Smutna prawda. Ci mądrzejsi niestety powyjeżdzali z grajdoła
ustawiać sobie życie w normalnych warunkach za granicą
i olali nasze polskie wymachiwanie szabelką.

> [...]
> czyimś niewolnikiem to mu wolno.
> Ikselka ma jakieś urojenia o "zachodnich panach". Pewnie to lubi :)

To musiał być Jedrek, bo wypocin XL nie czytam. Zresztą i Jędrek
ma swój czas już policzony bo cierpliwości coraz mniej mam do kiboli :-)

58. Data: 2017-08-10 19:16:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Zresztą i Jędrek
> ma swój czas już policzony bo cierpliwości coraz mniej mam do kiboli :-)

Będzie ciekawiej, kiedy to kibole stracą cierpliwość.

59. Data: 2017-08-10 22:22:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 19:16, XL pisze:

> Będzie ciekawiej, kiedy to kibole stracą cierpliwość.

I co zrobią? Rozpierdolą pół miasta? Wtedy będziesz szczęśliwa, tak?
Będziesz wyć ze szczęścia gdy przestępcy rozpierdalają własne, Polskie
miasto? Patriotko od siedmiu boleści...
Tak tęsknisz za komuną, że aż w majty sikasz na samą myśl o kibolach z
bejsbolami?

Wydaje ci się, że w policji to same debile pracują i będą się biernie
przyglądać? Gwarantuję ci, że jak dojdzie do konfrontacji to normalni
będą mieli w dupie rozkazy Błaszczaka, bo policja ma _obowiązek_ odmówić
rozkazów wydawanych przez idiotów. Zgadnij co w normalnym państwie grozi
policjantowi, który _nie_odmówi_ rozkazu napierdalania swoich obywateli
i chronienia przestępców? Zgadnij dlaczego wprowadzono takie przepisy?
Gwarantuję ci, że nie każdy policjant marzy o przekwalifikowaniu się na
kibola z pałą w ręce, bo doskonale wiedzą, że pislam się prędzej czy
później skończy. A ludzie długo pamiętają pały na własnych plecach.

http://natemat.pl/212923,policjancie-masz-obowiazek-
odmowic-wykonania-rozkazu-ludzie-znowu-gromadza-sie-
pod-sejmem

Oprócz pierdla w normalnym kraju, grozić im będzie życie na głodowej
emeryturze jak już z tego pierdla wyjdą. A wy macie wyjątkowy talent do
wkurwiania ludzi. Przy okazji obcinania emerytur UBekom, emerytury
obcięliście też normalnym funkcjonariuszom i pracownikom, którzy z
UBecją nie mieli nic wspólnego. Ich dzieci to często dzisiejsi
policjanci (tak, nie tylko dzieci prawników idą w ślady rodziców), oni
nie są ślepi i też są na was wkurwieni.
Więc nie licz za bardzo na swoich kiboli i faszystowskich przyjaciół, bo
ta garstka nakoksowanych kryptogejowskich frustratów jedyne co będzie
mogła zrobić, to poprzewracać kilka śmietników, pohejlować i po raz
tysięczny zapewnić, jacy to oni są heteroseksualni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

60. Data: 2017-08-10 23:07:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> (ciach pierdoły)

http://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napraw
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

Epidemiologiczne zagrożenie z Afryki.
Będzie polska elektrownia atomowa!!!
LEGIA! LEGIA! LEGIA!