Młynek do odpadów - pytanie

1. Data: 2007-04-27 06:48:09

Temat: Młynek do odpadów - pytanie
Od: "Andrzej Grabowski" <grab41@to_precz.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zastanawiam sie nad zakupem młynka do odpadow FRANKE DS-MD.
Moje pytanie jest takie do czego jest potrzebny "włacznik pneumatyczny" i
czy jest on niezbedny do dzialanie młynka?

--
AG

2. Data: 2007-04-27 09:35:41

Temat: Polski mlynek do odpadów - pytanie
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podłączę sie do pytania i zapytam o opinię o polskim młynku - widziałem w Leroy
Merlin, był niedrogi i już z
wyłącznikiem pneumatycznym.
Wyłącznik jest potrzebny, jeżeli nie masz specjalnie zrobionej instalacji
elektrycznej pod młynek.
Rzcz w tym, że zasilanie młynka (np. gniazdko elektryczne uziemione) powinno być pod
blatem (np. pod zlewem), a
wyłącznik najlepiej nad blatem (np. wyłącznik scienny, ale IP44).
BTW chyba i jedno i drugie sprzeczne z polskimi przepisami...
Rozwiązaniem jest wyłącznik pneumatyczny: wiercisz dziurę w zlewie ewentualnie w
blacie, i wyłącznik pneumatycznie bez
ryzyka porażenia elektrycznego przenosi Twój nacisk bezposrednio na korpus młynka.
Takie wyłączniki oddzielnie kupowane są niestety dośc drogie.
Wad to dziura w zlewie i jescze jedno miejsce trudne do doczyszczenia.
Reasumując w nowej kuchni robiłbym do młynka elektrykę pod glazurą, w zrobionej
wyłącznik pneumatyczny...
JaC

3. Data: 2007-04-27 14:44:05

Temat: Re: Młynek do odpadów - pytanie
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Grabowski pisze:
> Zastanawiam sie nad zakupem młynka do odpadow FRANKE DS-MD.

A do czego służy takie urządzenie?

4. Data: 2007-04-27 14:53:22

Od: "Andrzej Grabowski" <grab41@to_precz.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> A do czego służy takie urządzenie?

Hmmm, mlynek do opadow sluzy hmmm do mielenia odpadow :)
A serio to montuje sie to do odplywu w zlewozmywaku i tym urzadzeniem
pozbywasz sie odpadow organicznych (sa one mielone i "wydalane" rezem z woda
ze zlewozmywaka) np resztek ryb, obierek z warzyw itp

--
AG

5. Data: 2007-04-27 16:10:22

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Grabowski pisze:
> A serio to montuje sie to do odplywu w zlewozmywaku i tym urzadzeniem
> pozbywasz sie odpadow organicznych (sa one mielone i "wydalane" rezem z
> woda ze zlewozmywaka) np resztek ryb, obierek z warzyw itp

Ale tzn. że musisz go włączać zawsze gdy coś wylewasz?

6. Data: 2007-04-27 16:21:07

Od: "Andrzej Grabowski" <grab41@to_precz.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tzn. że musisz go włączać zawsze gdy coś wylewasz?

Hmmmm dobre pytanie :)
Wydaje mi sie ze gdy zmywasz to nie trzeba go uruchamiac, ale jesli sa
jakies resztki to trzeba go "puscic" chocby tylko na chwilke

--
AG

7. Data: 2007-04-27 17:32:01

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 18:21, "Andrzej Grabowski" <grab41@to_precz.post.pl> wrote:

> Wydaje mi sie ze gdy zmywasz to nie trzeba go uruchamiac, ale jesli sa
> jakies resztki to trzeba go "puscic" chocby tylko na chwilke

Dokladnie :)
I wazna uwaga: na tych mlynkach naprawde nie mozna oszczedzac.

Pozdrawiam
Rafal

8. Data: 2007-04-27 19:38:23

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Puścić" na mokro, nie na sucho.
JaC

9. Data: 2007-04-30 14:30:02

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie :)
> I wazna uwaga: na tych mlynkach naprawde nie mozna oszczedzac.

Ja kupilem turbo coś tam. Polski producent w leroy i pół roku bez problemów
chodzi. Z wyłacznikiem pneumatycznym kosztował 450zł, ten wyłącznik był
gratis.

Maglownica elektryczna
Komplente zakupy do nowego domu - czy ktoś kupowła w TORRES.PL
Wodomierze, terminy, spółdzielnia, pomocy!
montaz mebli kuchennych
Jak odnowić pergolę?