Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona

1. Data: 2006-09-11 23:18:19

Temat: Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona
Od: "zbyszekwww" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie
gdzie moge kupić nasiona fajnych, ciekawych i moze dziwnych roslin?
Chcialbym sie pobawic troche w wysiewanie, bo najwieksza radosc jest jak cos
stworzymy od poczatku. Tylko nie mam pojecia gdzie takie cos moge kupic?

2. Data: 2006-09-12 04:26:26

Temat: Re: Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stworzymy od poczatku. Tylko nie mam pojecia gdzie takie cos moge kupic?

Ja miałem w ub roku 180 pozycji nasion, wiele bardzo dziwacznych roślin.
Nową ofertę zrobię w listopadzie, bo narazie zbieram nasiona.Jeśli chcesz,
możesz przejrzeć ubiegłoroczny spis, ale są w nim duże braki.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-09-12 09:08:00

Od: "zbyszekwww" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nową ofertę zrobię w listopadzie, bo narazie zbieram nasiona.Jeśli chcesz,
> możesz przejrzeć ubiegłoroczny spis, ale są w nim duże braki.
>
> -
Agdzie moge obejrzec ten spis??

4. Data: 2006-09-12 09:28:27

Od: "Jel" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze PLANTICO?

5. Data: 2006-09-12 09:48:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jel wrote:

> moze PLANTICO?

Jedne z gorszych nasion na rynku. Nie wiem, czy te nasiona sa ciekawe,
ale bardzo wiele w ogóle nie kiełkuje.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-09-12 10:33:01

Od: "Jel" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedne z gorszych nasion na rynku. Nie wiem, czy te nasiona sa ciekawe, ale
> bardzo wiele w ogóle nie kiełkuje.
>
> --
ciekawe bo u nas w sklepie sprzedaja sie doskonale, nikt jeszcze nie
narzekal a wg.mnie mozna znalezc tam duzo ciekawych roslin. Wiadomo ze
kupowane sa glownie najpopularniejsze odmiany ale jak ktos chce to mozna
zdobyc fajne roslinki.

7. Data: 2006-09-12 10:34:20

Od: "Jel" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedne z gorszych nasion na rynku. Nie wiem, czy te nasiona sa ciekawe, ale
> bardzo wiele w ogóle nie kiełkuje.

A to ze nie wykielkowaly...moze poprostu ktos sie nie postaral i nie
zapewnil odpowiednich warunkow

8. Data: 2006-09-12 11:13:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agdzie moge obejrzec ten spis??

Wysyłam na życzenie, l...@o...pl
Nowa oferta będzie w listopadzie, ale na podstawie
starej możesz zorientować sie co mam.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-09-12 11:22:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jel wrote:

> A to ze nie wykielkowaly...moze poprostu ktos sie nie postaral i nie
> zapewnil odpowiednich warunkow

Uhm...To był zwykły onętek. W tym roku kupiłam na Allegro i pomimo suszy
wyrósł cały las :) Niewątpliwie warunki i klimat przez rok się
diametralnie zmieniły :>
To samo z dyniowatymi - kupiłam Legutko i moje warunki błyskawicznie
się poprawiły.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-09-14 10:03:48

Od: m...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

Szukam politanolu

cz. I: tykwa i tajemnica, cz. II: przedstawiam moj ogrodek ;-)
czas na rybki...
NIEMOŻLIWE !!! a jednak TAK
Acidanthera nie kwitnie
Kwiat hosty