Pomiar poziomu hałasu...

1. Data: 2006-02-01 14:02:46

Temat: Pomiar poziomu hałasu...
Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanko do wiedzących mam...

Chciałbym zmierzyć poziom hałasu generowanego przez piekarnię, nad którą
mieszkam (kiedyś już się żaliłem...)
Jako, że z gościem nie da się za bardzo pogadać ("Panie, ale te maszyny to
one dużo ciszej nie będą...") chcę się przygotować do małęj wojenki
(Insekcja budowlana, wydział architektury UM, Sanepid itp - jakieś
propozycje ?)

Chciałbym się zorientować, czy mnie na to stać :) i gdzie o co się pytać.

Krasnal, GG#1103

2. Data: 2006-02-01 20:18:53

Temat: Re: Pomiar poziomu hałasu...
Od: "Marvin" <_...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:drqf2f$c34$1@news.onet.pl...
> [...]
> propozycje ?)
>
> Chciałbym się zorientować, czy mnie na to stać :) i gdzie o co się pytać.

Kup miernik: www.ndn.com.pl
M.

3. Data: 2006-02-03 07:37:08

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się zorientować, czy mnie na to stać :) i gdzie o co się pytać.

Trzeba zgłosić na piśmie do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony
Środowiska. Powinni wtedy przyjść i zmierzyć hałas w nocy w oknie. ale nie
liczył bym na załatwienie sprawy w 3 dni...
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2006-02-07 09:37:54

Od: "Rados3aw Michalski" <r...@t...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.svantek.com

Produkują mierniki dźwięku. Ale to za droga impreza. Robią też pomiary.
Zapytaj, to nie kosztuje zbyt wiele. Namiary na stronie

5. Data: 2006-02-07 11:52:47

Od: "Aga" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal (Zabrze) k...@p...onet.pl napisal/-a:
> Chciałbym się zorientować, czy mnie na to stać :)
Gdybys chcial mierzyc, to najlepiej i najszybciej wziac firme, ktora sie tym
zajmuje - ale koszt badan odpowiednim sprzetem wraz z dokumentacja to pewnie
od 300 zl w gore w zaleznosci od ilosci pomiarow i rodzaju dokumentacji.
Taniej to zglosic do urzedu. Kupowanie miernika raczej bez sensu.

Pzdr - Aga

6. Data: 2006-02-07 15:09:32

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda wrote:
> Powinni wtedy przyjść i zmierzyć hałas w nocy w oknie.
Napewno nie w oknie.
Fonon

7. Data: 2006-02-07 15:12:04

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal (Zabrze) wrote:

> Chciałbym zmierzyć poziom hałasu generowanego przez piekarnię, nad którą
> mieszkam (kiedyś już się żaliłem...)

Niestety sam miernik nie wystarczy. Trzeba jeszcze wiedzieć jak.
Zapoznaj się z normami. Jest też Liga Walki z Hałasem - znajdziesz adres
w sieci.
Fonon

8. Data: 2006-02-08 11:01:22

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napewno nie w oknie.

A gdzie? W kominie?
--
___________________________________________MAT______
__

9. Data: 2006-02-08 12:39:29

Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:43e9cf67@news.home.net.pl...

> A gdzie? W kominie?
> --
> ___________________________________________MAT______
__

Pomiary dokonuje się w trzech pinktach - 0.5, 1.0 i 1.5 m od podłogi na
środku pomieszczenia membrana ustawiona do sufitu

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103

10. Data: 2006-02-09 11:34:57

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomiary dokonuje się w trzech pinktach - 0.5, 1.0 i 1.5 m od podłogi na
> środku pomieszczenia membrana ustawiona do sufitu

Przy oknach o stopniu zamknięcia dopuszczjącym prawidłową wentylację i
umeblowaniu zgodnym z przeznaczeniem... wiem wiem, ale to chyba o czm innym
mówimy.
Cicho ma być też przy otwartych oknach, prawda? Jak to jest? Jeśli
miejscowy plan zagospodarowania dopuszcza 35dB(A) to chodzi o to by zakłady
przemysłowe nie emitowały w nocy tego hałasu poza granice swojej działki a
nie wewnątrz okolicznych domów, czyż nie?
--
__

Bejcowanie wikliny
Pralki i promocje, co kupić ?
Pompa ciepła ziemii ile kosztuje mirsięcznie ogrzewanie?
Zlewozmywak a plyta ceramiczna blisko siebie...
Zmywarka nie odpompowuje wody po zmywaniu