Pomniki w Internecie

1. Data: 2004-07-06 22:52:20

Temat: Pomniki w Internecie
Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Władysław Łoś, chodząca encyklopedia wiedzy kulinarnej, napisał w
internetowej dyskusji pl.rec.kuchnia w sprawie różnicy między "grillem" a
"barbecue" w wymiarze techniczno-językowo-historycznym
[http://mrgrill.pl/d-601.php].
Ciuciu! A to ci dopiru!
Ja bym dodała jeszcze - "partyzant", bo nie ma owegoż w telewyżerni.
KALETOWA
ps. Na miejscu Madzi pękłabym ze złości...

1. Data: 2004-07-07 00:45:38

Temat: Re: Pomniki w Internecie
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaletowa wrote:
> [...]
> KALETOWA
> ps. Na miejscu Madzi pękłabym ze złości...
===
A ty, pusty ćwoku, jeszcze *NIC* nie napisałeś. Ucz się od tych, którzy mają
coś do powiedzenia.

waldek
===

1. Data: 2004-07-07 03:49:45

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> ===
> A ty, pusty ćwoku, jeszcze *NIC* nie napisałeś. Ucz się od tych, którzy
> [...]
KALETOWA zwraca uwagę Szanownemu Koledze waldkowi, że Jego powyższa
ekspresyjna forma wypowiedzi na temat Go nie dotyczący jest równie
intelektualna jak wypowiedź o tym, że " po jagodach chodzą larwy tasiemca".
Obserwując całą działalność Szanownego Kolegi na niniejszym forum trudno
również stwierdzić, abyście się waldek czegokolwiek nauczyli "od tych,
którzy mają coś do powiedzenia". I tak już pewnie pozostanie, że "larwy
tasiemca chodzą po jagodach".
KALETOWA, co larwów nie lubi

1. Data: 2004-07-07 10:45:42

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Władysław Łoś, chodząca encyklopedia wiedzy kulinarnej, napisał w
> KALETOWA

Znowu ksenon vel martyna, itd...?

T.

1. Data: 2004-07-08 09:55:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaletowa" <k...@p...onet.pl>

> [...]
tych,
> którzy mają coś do powiedzenia". I tak już pewnie pozostanie, że

Teraz Ty jesteś tu trollem. I co to za widok? Okulary zachodzą Ci mgłą i
nic
nie widzisz, a plujesz dalej niż widzisz. [...]
dżdżownica

--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2004-07-08 10:02:42

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nic
> nie widzisz, a plujesz dalej niż widzisz. [...]
To Ty Jerzy jesteś dżdżownicą?! 8-].
Ty glizdo!
Lądujesz w kompostowniku, czyli PLONK!
KALETOWA, co nie lubi ludzkich glizd.

1. Data: 2004-07-08 10:20:38

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaletowa" <k...@p...onet.pl>
> To Ty Jerzy jesteś dżdżownicą?! 8-].
> Ty glizdo!
> Lądujesz w kompostowniku, czyli PLONK!
> KALETOWA, co nie lubi ludzkich glizd.

cyt.:
okropna historia z tą dżdżownicą...

Okropna historia
z tą dżdżownicą
Rozdeptałam taką jedną wczoraj rano
Cicho
Nawet nie wiecie ile kobieta ma w sobie smutku
Dżdżownica w której nie zostało już nic wypukłego
Nic
do czego mogłaby dorosnąć cała potrzebna dżdżownicy reszta
Poniosło mnie do sklepu po ten cholerny kalafior
I nie chcę słuchać że dżdżownica to jakiś tam obojnak
Że hermafrodyta oślizły
Że phi taka kopulacja krzyżowa to żadna kopulacja
Cała radość to przytulić się
do drugiej przemarzniętej dżdżownicy
Co za dzień

Kasia Słodownik

--
Pozdrawiam, Jerzy
---
"We are all worms, but I do believe that I am a glow-worm."
Winston Churchill

Francuskie sery - walka z zapachem
Co sądzicie o wódce "Dębowej"?
KALETOWA konsumuje udziec[quasi relacja ]
Czeresnie!
sos slodko - kwaśny