Pomoc na zaskorniki i czerowne miejsca po stropkach

1. Data: 2004-04-11 03:09:01

Temat: Pomoc na zaskorniki i czerowne miejsca po stropkach
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Mam tlusta cere. Jak zrobic zeby sie tak nie pocila? Jakies dobry krem
dla alergika? Szczegolnie swieci mi sie na czole (tam wlasnie sa zaskorniki
i nie wiem jak je usunac, peling wdól 20 nic nie pomogl) nosie i gorne
patrie policzkow pod oczami. Prosze o pomoc. Chce z tym skonczyc raz na
zawsze

Lukas

1. Data: 2004-04-11 10:07:37

Od: M...@n...at szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wiem jak je usunac, peling wdól 20 nic nie pomogl) nosie i gorne
> patrie policzkow pod oczami. Prosze o pomoc. Chce z tym skonczyc raz na

ja robilam polroczna terapie tabletkami Ciscutan, cera dotychczas tlusta
zamienila sie w sucha, w koncu skonczyly sie problemy o ktorych piszesz,
polecam ja

pozdrowienia, Marzena

1. Data: 2004-04-11 10:43:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> ja robilam polroczna terapie tabletkami Ciscutan, cera dotychczas
> tlusta zamienila sie w sucha, w koncu skonczyly sie problemy o
> ktorych piszesz, polecam ja
>
> pozdrowienia, Marzena

A czy te tabletki są na receptę? Jakie są przeciwskazania?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-11 11:01:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

[Ciscutan]

> Użytkownik wrote:
> A czy te tabletki są na receptę? Jakie są przeciwskazania?

To jest niemiecki (austruacki?) odpowiednik Roaccutane.

JoP

1. Data: 2004-04-11 11:32:10

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):
>
> [Ciscutan]

> To jest niemiecki (austruacki?) odpowiednik Roaccutane.
>
> JoP

Aha, czyli prawdopodobnie zbyt silny środek jak dla mnie.

Dzięki za odpowiedź.

Ligeia

1. Data: 2004-04-12 09:35:07

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tlusta cere. Jak zrobic zeby sie tak nie pocila?
pociła czy przetłuszczała? pewnie raczej przetłuszczała. krem matujący- np.
garnier czysta cera, dermika mat B. można w ciągu dnia skórę matowić
absorbentkami lub po prostu chusteczką higieniczną.

> Jakies dobry krem
> dla alergika?
czyli alergiczna tłusta cera? a na co jesteś uczulony? a moze to tylko skóra
wrażłiwa, skłonna do podrażnień (to co innego niż alergia)? Ogólnie wybieraj
kremy nieperfumowane, o krótkim składzie, bez barwników i innych zbednych
dodatków, chętnie w tubach- są to zazwyczaj kremy apteczne.

> [...]
> i nie wiem jak je usunac, peling wdól 20 nic nie pomogl) nosie i gorne
> patrie policzkow pod oczami. Chce z tym skonczyc raz na
raz na zawsze to się nie da. ale można problem bardzo zmniejszyc.
proponuję zastosowanie kwasów- dla tłustej cery wrażliwej-> Effaclar K, dla
cery tłustej niewrazliwej-> Lysanel Active. Albo zamiast kremu- tonik z
kwasami (z serii lysanel)- z tym, że może pojawić się podrażnienie.
(podczas stosowania kwasów należy unikać słońca; stosować kremy z filtrami)
Do mycia nie używaj mydła, moze być kostka myjąca, np. Lipikar surgras lub
Iwostin albo żele nie odtłuszczające agresywnie (czyli z napisem do skóry
wrażliwej lub normalnej)- z tańszych moze byc Eris (silne odtłuszczania
nasila przetłuszczanie się skóry).
inna opcja: wiztyta u dermatologa i kuracja retinoidami (nie dla
wrażliwców).

1. Data: 2004-04-12 09:37:42

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

acha, w temacie sa też czerwone miejsca po strupkach.
nie opalaj ich (uzywaj kremu z filtrem). możesz smarować kremem na blizny
(cepa, contractubex, tointex, alcepalan,...) lub preparatem z kwasem
azaleinowym (acne-derm, skinoren, hascoderm). kwasy też łagodzą ten problem,
ale nie powinno się ich nakładać na bardzo świeże ślady.

fryzura na slub
Kremy apteczne - pytanie
Re: Czym postawić włosy pod pachami?
Re: Czym postawić włosy pod pachami?