Pomocy!!!!

1. Data: 2003-01-27 11:30:26

Temat: Pomocy!!!!
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dluzszego czasu(ponad 5 lat) takie male kropki na nosie i na twarzy
miejscami,mozliwe ze to sa zaskorkini ale nie wiem :(,i jak naprzyklad rano
umyje sobie buzke:) to mam czerwony nosek:(((.Prosze o odpisanie.

Pozdrawiam Grupe:)

1. Data: 2003-01-27 12:28:53

Temat: Re: Pomocy!!!!
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rano
> umyje sobie buzke:) to mam czerwony nosek:(((.Prosze o odpisanie.

To sa zaskorniaki. Najlepiej udac sie do kosmetyczki na oczyszczanie chociaz
pewnie jako facet bedziesz tego unikal. Bardzo dobry moim zdaniem na
zaskorniaki jest zel Neutrogena na noc. Kosztuje kolo 20 zl i mozna go kupic
np w rossemanie. Jest on o tyle dobry dla facetow ze smaruje sie nim tylko
na noc , jest calkowicie przezroczysty i nie widac go zupelnie:-). No i
dziala (przynajmniej na mnie). Niestety wysusza troche skore wiec rano po
zmyciu wypadaloby ja jakims kremem posmarowac.
A co do czerwonego noska- czym myjesz ta buzie??????

> Pozdrawiam Grupe:)

Kropelka

1. Data: 2003-01-27 16:41:12

Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

za malo mam wiadomosci by ci odpowiedziec.sa to czarne kropki a moze
rozszerzone pory???
> [...]
rano
> umyje sobie buzke:) to mam czerwony nosek:(((.Prosze o odpisanie.

Fajna rzecz od Clinique !
Depilacja nog u facetow...
dermika
:)