Pomocy:D Perfum szukam.

1. Data: 2004-09-23 06:46:14

Temat: Re: Pomocy:D Perfum szukam.
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-22 21:58,Użytkownik hihi ziewnął szeroko i rzekł:

> Określiłam wymagania:
> lekki, świeży, cytrusowo-owocowy, zielony, bryza, coś młodzieżowego,
> generalnie zapach "chłodny".
(...)
> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)

To może nie jest ta najwyższa półka, ale zapach naprawdę
"zimno-zielono-cytrusowo-chłodny" - Sergio Tacchini "Ozone". Kompletnie
nie w moim typie, bom wielbicielką misiowato-puszystej słodzizny, ale
naprawdę mi się spodobał. Piękny!
Druga propozycja: też Sergio, tylko że "Donna"
Po trzecie :) Clique Happy czy Simply, cholera wie, one wszystkie są
cytrusowo-chłodne.
No i wypróbuj też "szanele" :) Np. Allure - ja ani Clinique ani
"szanela" chyba nigdy nie kupię z powodu ich świeżości właśnie :)

Krusz.
nie wiem, czy to pomogło...

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-23 06:46:55

Od: Edyta Galanek <e...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

hihi napisał(a):

> Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie sobie na pedecie oglądam i tak ładnie się nazywa, ładnie
> wygląda... ;-)

> Jeszcze pójdę i powalczę...

> Thx! Idę!
>
> Pzdr. hiver

A czy któraś z Was używała Jenifer Lopez "STILL"? Bardzo mi zależy na
opiniach o tych perfumach bo właśnie chcę sobie kupić a w mojej małej
mieścince nie ma ich nigdzie w perfumeriach. Jedyne czym się mogę
zadowolić są więc opisy w internecie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

1. Data: 2004-09-23 07:34:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-22 22:55,Użytkownik hihi ziewnął szeroko i rzekł:

> Ależ mi o to własnie chodziło. Image cerruti, to mi się z opisu podoba:>
> Idę opisy czytać, a później wąąąąchać...

To jak już będziesz wąąąąąąąąąąchać, to nie wszystko na raz :) Ja robię
tak, że wybieram trzy zapachy (co najwyżej), za dzień - dwa inne trzy.
Zapisuję sobie nazwy i potem to już drogą eliminacji wybieram z tych,
które zapisałam i skreślam niepotrzebne. Tą metodą doszłam do chęci
kupna Burberry Brit, choć jeszcze mnie ciągnie do Diora coś na A (ciągle
zapominam) i Ardenbeauty :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-23 07:45:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-22 23:45,Użytkownik hihi ziewnął szeroko i rzekł:

> I w ogóle... jak się okazało, po kilku godzinach pachnę "Czekoladą", jak to
> mój brat młodszy stwierdził. Mleczną, smakowitą. Kto by pomyślał...

Czekoladą mówisz? Holender, cza się będzie jeszcze raz do Sephory czy
gdzieś tam przelecieć i przewartościować wcześniejszy wybór. :))

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-23 07:58:08

Od: Lia <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2004 21:58:39 +0200, hihi napisał(a):

> No i zimno-zielono-cytrusowo-chłodny;-)

Na pewno Gurlain Aquaalegoria Pampelune - będziesz pachniała gorzkimi
grejfrutami :]

A jeśli chcesz rzeczywiscie wydać te 300 zł to wypróbuj YSL "In love
again". Opakowania wyłącznie 100 ml, ale zapach absolutnie wyjątkowy :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-23 08:18:28

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze hihi:
> Ależ mi o to własnie chodziło. Image cerruti, to mi się z opisu podoba:>
> Idę opisy czytać, a później wąąąąchać...

To ja jeszcze dorzucę wody Lancome z serii Aroma (Fit, Source, Tonic),
wszystkie pachną świeżo, a co najmniej jedna z nich cytrusowo.

PS Nieodmiennie polecam zabrać na "wąąąąąchanie" trochę świeżo zmielonej
kawy w pudełeczku i "resetować" sobie zmysł węchu, kiedy potrzeba. :)

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

1. Data: 2004-09-23 08:29:17

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Galanek" <e...@r...net> napisał w wiadomości
> A czy któraś z Was używała Jenifer Lopez "STILL"?
Hej,
nie używałam ich, ale niejednokrotnie miałam okazję wąchać. Po pierwsze są
drogie, jak na markę, którą prezentują. Po drugie, pierwsze wrażenie, to że
pachną jak odswieżacz do WC. Potem troche się ulatniają i zapach przechodzi
w delikatniejszy, jakby lepszy. Generalnie ja bym ich nigdy nie kupiła, ale
jeśli ktoś by nimi pachniał to jakoś bardzo nie przeszkadzałoby mi. Zapach
zaliczyłabym do ciepłych, może słodkich. Na pewno jest dużo lepszy od
tandetnego "glow"- poprzednika. Trzeba powąchać i już :) i na pewno trzeba
ponosić chwile na sobie.
To tyle mojej skromnej opinii.

1. Data: 2004-09-23 08:39:05

Od: Edyta Galanek <e...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Agalay napisał(a):
> [...]
> zaliczyłabym do ciepłych, może słodkich. Na pewno jest dużo lepszy od
> tandetnego "glow"- poprzednika. Trzeba powąchać i już :) i na pewno trzeba

A może lepiej HUGO BOSS WOMAN? Co Wy o tym?

1. Data: 2004-09-23 08:41:11

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zapisuję sobie nazwy i potem to już drogą eliminacji wybieram z tych,
> które zapisałam i skreślam niepotrzebne.

Wiem, wiem:-) I dziękuję.

hiver

1. Data: 2004-09-23 08:42:12

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> PS Nieodmiennie polecam zabrać na "wąąąąąchanie" trochę świeżo zmielonej
> kawy w pudełeczku i "resetować" sobie zmysł węchu, kiedy potrzeba. :)

Hm... normalnie po 3 wąchałam, a dzisiaj wezmę tej kawy... ;-)
Zobaczymy.

hiver

laser po raz enty
Zajecia ATC