Pomocy - kuchenki.

1. Data: 2000-02-07 14:32:16

Temat: Re: Pomocy - kuchenki.
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak a ja mam sprzęy grająco tele, suszarkę też ;), odkurzacz nawet,
lodówko zamrażarkę, pralkę ( częste prania ok. raz na dwa dni to minimum -
dziecko ;), komputer, światła - niektóre palone całą noc i płacę miesięcznie
60 zł............. - cóż, dla mnie byłaby to różnica - 250 to cały czynsz z
wodą i ogrzewaniem :)))

-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 2000-02-07 14:33:58

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87mgo0$en3$...@f...man.torun.pl...
> Przede wszystkim chyba chodzi o koszty - wole palniki gazowe gdyz wiecej
> gotuje niz pieke - za gaz place ok. 14 zl. za dwa miesiace.

Masz prawdopodobnie zapchany licznik gazu. To jest po prostu niemozliwe.

> Natomist na pewno nowoczesne piekarniki elektryczne sa o wiele lepsze od
> gazowych - dobry rozen, opcje grill ( ruszt ;))) no i termoobieg -
> piekarnika uzywam rzadziej ( ale jak juz kupie ta kuchenke, to pewnie
zaczne
> czesciej :))))

Z roznem to nie jest tak rozowo. Po jednym kurczaku masz 2-3 godziny
sprzatania piekarnika. I nie pomoga na to zadne pyrolizy czy inne self-clean
:)))
A zanim nie wyczyscisz zapomnij o pieczeniu ciasta. Idealne jest miec dwa
piekarniki, tylko jeszcze trzeba miec gdzie wstawic ten drugi.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-07 14:42:22

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87ml93$gla$...@f...man.torun.pl...
> [...]
miesięcznie
> 60 zł............. - cóż, dla mnie byłaby to różnica - 250 to cały czynsz

Ale najwiecej u mnie ciagna ogrzewacze wody. Jestem sklonny zrobic test :
wylacze wszystko , odpale najwiekszy palnik na pol godzinki i zobaczymy ile
pojdzie pradu. Jutro podam wynik.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-07 14:43:38

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewula <q...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%CAn4.48656$H...@n...tpnet.pl...

> Termoobieg to wiadomo, ale dlaczego KONIECZNIE elektryczny?

A widziales gazowy z termoobiegiem? Ja jeszcze takiego nie spotkalem. Ped
powietrza moglby gasic palniki w piekarniku.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-07 20:31:46

Temat: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze mam cos pokopone, bo wynika mi z dyskusji, z eniektorych postow
nie widze (np. ostrego), a zadnych blokad nie zakladalem. Ma ktos podobnie?

Co do kuchenek - w lecie przebudowuje dom i z moich doswiadczen i prob
wynika to, co bylo pisane wczesniej - palniki na gaz - elektryczne fajnie
sie nagrzewaja, sa stabilne, ale sprobuj szybko zmniejszyc temperature...
He, he.... Co do indukcyjnej, to nie wiem, ponoc sa niewiarygodnie szybkie
(w podgrzewaniu). Optymalnie byloby miec i gazowe i elektryczne (do takiego
dluzszego, rownego grzania), sa i takie kuchenki, mozna tez kupic takie
"wklady" Miele, po dwa palniki roznego rodzaju. I do tego super grill.

Piekarnik elektryczny - przede wszystkim znacznie lepiej trzyma zadana
temperature. Zalet gazowego nie widze.

Pozdrawiam,

MM

Użytkownik Tomasz Rog <u...@t...if.uj.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...if.uj.edu.pl...

1. Data: 2000-02-07 20:52:44

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do kuchenek - w lecie przebudowuje dom i z moich doswiadczen i prob
> wynika to, co bylo pisane wczesniej - palniki na gaz - elektryczne fajnie
> sie nagrzewaja, sa stabilne, ale sprobuj szybko zmniejszyc temperature...

To jest kwestia przyzwyczajenia i wyczucia sprzetu. Ja sie pare tygodni
przestawialem, ale teraz juz nie mam zadnych problemow. Poza tym dobre
urzadzenia maja wbudowana automatyke, ktora powoduje, ze pole najpierw
nagrzewa sie na maks. aby np zagotowac wode lub nagrzac garnek/patelnie a
dalej juz grzeje ze stala moca (oczywiscie mozna te funckje wylaczyc).

> [...]
> dluzszego, rownego grzania), sa i takie kuchenki, mozna tez kupic takie
> "wklady" Miele, po dwa palniki roznego rodzaju. I do tego super grill.

Indukcyjne maja sporo wad : specjalne garnki , cena i blizej nie okreslony
wplyw na gotujacego :))))
Grill MIELE jest doskonaly (jest jeszcze frytkownica i paten do gotowania na
parze - wszystko wbudowane w blat). Ale zastanow sie jak wyglada otoczenie
kuchni po jednym takim grillowaniu :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-08 03:16:01

Od: af <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Rog wrote:

> Z kabelkiem spoko, jest "firmowy" to nowy blok.
> Ale mam problemy 'moralne'.
> Znajomi maja elektryczna i marudza, ze nie nagrzewa sie tak dobrze jak
> 'zywy' ogien itp.
> A jakie sa Twoje doswiadczenia z elektryczna?
> Jakie sa orientacyjne roznice w kosztach uzytkowania.
> I co wybrac zwykle czy Hi-Lite?
> Duzo problemow.

Jedna, niewatpliwa zaleta kuchenki elektrycznej to ta, ze nie brudzi garow....F.

PS. Sa tez i inne, jak bardziej precyzyjne ustawienie temperatury gotowania,
latwiejsze mycie ( mowie o kuchenkach z gladkimi blatami ) no i ciezko wysadzic
blok w powietrze taka kuchenka....

1. Data: 2000-02-08 06:01:30

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87mfif$t5t$...@s...icm.edu.pl...
> Kup gazowa plyte ale koniecznie z elektrycznym piekarnikiem.

Plyta gazowa - zgadza sie, nie wybrazam sobie gotowania na elektrycznej, ale
czemu koniecznie z piekarnikiem elektrycznym. No i z roznem :-))

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 08:27:09

Od: "AgnieszkaN" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Janusz Danak napisał(a) w wiadomości: <_iOn4.1510$34.80140@news.tpnet.pl>...

>Użytkownik Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:87mfif$t5t$...@s...icm.edu.pl...
>
>Plyta gazowa - zgadza sie, nie wybrazam sobie gotowania na elektrycznej,

To nie wyobrazaj sobie, tylko sprobuj :) Pozniej nie bedziesz chcial wracac
do gazowej. Duzy komfort, bo nie ma np. problemow z regulacja wielkosci
plomienia, daje sie wyczyscic calkowicie, w przeciwienstwie do kratek na
kuchniach gazowych, ktore predzej czy pozniej obrastaja takim wstretnym
zweglonym tluszczem.

ale
>czemu koniecznie z piekarnikiem elektrycznym.

Juz ktos pisal - precyzja ustawienia temperatury, do tego sygnal dzwiekowy,
kiedy minie ustawiony przez Ciebie czas pieczenia (byc moze nowoczesne
gazowe piekarniki tez maja taka funkcje? - przyznam, ze sie nie
orientuje...)

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-02-08 08:34:05

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plyta gazowa - zgadza sie, nie wybrazam sobie gotowania na elektrycznej,
ale
> czemu koniecznie z piekarnikiem elektrycznym. No i z roznem :-))

Gotowac mozna doskonale na gazie i na pradzie, choc na pradzie IMHO jest
lepiej. Natgomiast nie wyobrazam sobie posiadania gazowego piekarnika. W tym
sie prawie nie da piec, a na pewno malo co wychodzi tak jak powinno.
Rozen, jak pisalem, jest malo potrzebny, chyba ze do regularnego brudzenia
piekarnika :))

Przemyslaw Koziarski

placek ?nazywam energetyczny zapychacz :-)
watrobka raz jeszcze
Herbata
Chińszczyzna
pictures