Pomocy - kuchenki.

1. Data: 2000-02-08 09:04:04

Temat: Re: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze mam cos pokopone, bo wynika mi z dyskusji, z eniektorych postow
> nie widze (np. ostrego), a zadnych blokad nie zakladalem. Ma ktos podobnie?

Ja mam od jakiegos czasu, myslalam, ze to tylko u mnie, bo jak napisalam
poprzednio, to byly odpowiedzi z grupy, ze inni widza.

1. Data: 2000-02-08 10:08:00

Temat: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To nie wyobrazaj sobie, tylko sprobuj :) Pozniej nie bedziesz chcial
wracac
> do gazowej. Duzy komfort, bo nie ma np. problemow z regulacja wielkosci
> plomienia,

Ja juz wczesniej uzywalem kuchni elektrycznej, i pozostane jednak przy
gazowej, wprawdzie technika poszla do przodu i moze bym sie dal teraz
przekonac, ale tylko ze wzgledu na to ze mam znizke na energie elektryczna
:-)))

> daje sie wyczyscic calkowicie, w przeciwienstwie do kratek na
> kuchniach gazowych, ktore predzej czy pozniej obrastaja takim wstretnym
> zweglonym tluszczem.

daje sie daje, niepamietam jak sie nazywa ta pianka, kupilem ja kiedys w
sklepie z chemia, psikasz na nawet BARDZO stary zweglony tluszcz zostawiasz
na kilkanascie minut i wycierasz szmatka do sucha tzn. do polysku :-)))
minus jej to jej niezbyt mily zapach :-((

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 10:13:51

Temat: Odp: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Ja mam od jakiegos czasu, myslalam, ze to tylko u mnie, bo jak napisalam
> poprzednio, to byly odpowiedzi z grupy, ze inni widza.

Wlasnie co sie dzieje ? sam sie zdziwilem widzac Re: do tematu, a nie widzac
tematu?
Ja wchodze przez newsa z tepsa. Czyzby tepsy cos po drodze zjadaly z
kuchni:-))))
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 10:20:32

Temat: Re: Odp: Odp: Pomocy - kuchenki.
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wchodze przez newsa z tepsa. Czyzby tepsy cos po drodze zjadaly z
> kuchni:-))))

Wyslalam posta na grupe admin z pytaniem, ale nie doszedl? przynajmiej ja go nie
widze.Poza tym wyglada, ze na admin nikt nie pisal od soboty. Chyba cos im sie
skopalo.

1. Data: 2000-02-08 10:25:14

Temat: Re: Pomocy - kuchenki.
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazowej, wprawdzie technika poszla do przodu i moze bym sie dal teraz
> przekonac, ale tylko ze wzgledu na to ze mam znizke na energie elektryczna

Jezeli uzywales takiej z pwystajacymi palnikami elektrycznymi to raczej
trudno to porownac do lyty ceramicznej.
> [...]
> na kilkanascie minut i wycierasz szmatka do sucha tzn. do polysku :-)))
> minus jej to jej niezbyt mily zapach :-((

A po co sie tak meczyc:))) Poza tym prad moze drozszy, ale nie ma takich
strat pomiedzy grzalka a garnkiem. Mozna tez wykorzystywac tzw. cieplo
pozostale.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-08 10:26:59

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
go nie
> widze.Poza tym wyglada, ze na admin nikt nie pisal od soboty. Chyba cos im

Ja korzystam z news.icm.edu.pl i tez mi cos wcina. Bylo kilka watkow, do
korych nie mialem poczatkowego postu.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-08 11:27:16

Od: "AgnieszkaN" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Danak napisał(a) w wiadomości:
<4WRn4.2156$34.100416@news.tpnet.pl>...
>wracac
>
>Ja juz wczesniej uzywalem kuchni elektrycznej, i pozostane jednak przy
>gazowej,

Pewnie uzywales takiej z wystajacymi plytkami. Faktycznie, niewygodne -
plyta ceramiczna to zupelnie inny komfort.

> [...]
>na kilkanascie minut i wycierasz szmatka do sucha tzn. do polysku :-)))
>minus jej to jej niezbyt mily zapach :-((

To pewnie cos takiego jak do piekarnikow? Osobiscie, nigdy nie wiedzialm,
gdzie (na czym) mam kratke polozyc, zeby wszystkiego naokolo nie spryskac
tym swinstwem.

Ale pisze wlasciwie, zeby dodac jeszcze jedna niewatpliwa zalete plyt
ceramicznych. Otoz, czesto trzeba jakas potrawe potrzymac w cieple przed
podaniem na stol. Jesli jednoczesnie piekarnik jest zajety, mozna to zrobic
stawiajac odpowiednie naczynie na wylaczonym, a jeszcze cieplym polu
grzewczym. Bardzo czesto korzystam z tej mozliwosci (choc przyznam sie, ze
jeden polmisek w ten sposob zniszczylam - postawilam go na niewylaczonym
polu i tak sie rozgrzal, ze przy probie podniesienia pekl na dwoje :)

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-02-08 12:19:46

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli uzywales takiej z pwystajacymi palnikami elektrycznymi to raczej
> trudno to porownac do lyty ceramicznej.

NIESTETY

> A po co sie tak meczyc:))) Poza tym prad moze drozszy, ale nie ma takich
> strat pomiedzy grzalka a garnkiem. Mozna tez wykorzystywac tzw. cieplo
> pozostale.

Napewno latwiej wytrzec gladka powierzchnie niz ruszt, ale zeby tylko takie
byly problemy :-))
No wlasnie jak to jest z ta bezwladnoscia plyty ceramicznej w porownaniu do
starych piecow?
bo ta duza bezwladnosc czasem mnie wkurzala, -czekaj zanim sie nagrzeje,
czekaj bo powoli stygnie- mimo ze czasami wykorzystywalem jak w przykladzie
opisanym wyzej

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 12:19:59

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AgnieszkaN <n...@i...wat.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...ias.wat.waw.pl...
(na czym) mam kratke polozyc, zeby wszystkiego naokolo nie spryskac
> tym swinstwem.

W wannie :-)))
Napewno nie szkodzie lakierowi wanny, sprawdzone.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-02-08 13:13:13

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wannie :-)))
> Napewno nie szkodzie lakierowi wanny, sprawdzone.

Ale potem ciezko to dokladnie splukac i dostajesz jakiegos uczulenia bo
swinstwo jest nizle zrace:)

Przemyslaw Koziarski

placek ?nazywam energetyczny zapychacz :-)
watrobka raz jeszcze
Herbata
Chińszczyzna
pictures