Pomocy - małe robaczki w ziemi!

1. Data: 2002-03-26 16:01:48

Temat: Pomocy - małe robaczki w ziemi!
Od: "Aluzja" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o radę jak pozbyć się malutkich (1mm dł) białych robaczków które
panoszą się na i w ziemi doniczkowej.
jest ich tak dużo iż ziemia z bliska się "rusza". Powiedziano mi, że to
nieszkodliwe robaki które żywią się tylko tym co w ziemi a nie korzeniami.
Nie chce mi się w to wierzyć, a poza tym wygląda to okropnie. Próbowałem
podlewać roztworem nadmanganianu potasu. Część z nich padła ale ponownie się
rozpleniły.
Proszę o pomoc!

--
Aluzja

2. Data: 2002-03-28 19:42:53

Temat: Re: Pomocy - małe robaczki w ziemi!
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa w kwiaciarniach takie paleczki owadobojcze do ziemi, zobacz, moze pomoze.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

pytania elementarne :)
kiedy oprysk brzoskwini
Potrzebuję pomysłu