Pomocy- nie na temat

1. Data: 2002-11-19 14:51:08

Temat: Pomocy- nie na temat
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ( i nie tylko) pomóżcie!
Czy któraś z Was była w Egipcie? a moze ktos znajoy?
Dzisiaj piszę nie na temat ale może ktos będzie mógl mi cos pomóc. Otóż
szczęśliwym trafem dostalismy w prwezencie (ja i mój połówek) podróż do
Egiptu.No i teraz wariuje na temat tego jaki hotel wybrać (w Hurgardzie)
jakie tam są zwyczaje żeby nikogo nie obrażic , co z tym ich wszechobecnym
bakszyszem, czy wycieczki miejscowe kupować w hotelu czy w miejscowym biurze
podróży, co z tym jedzeniem owoców prosto z targu i jeszcze tysiąc innych
pytań.Chciałaby zobaczyc nie tylko ten "hotelowy" egipt ale tak, aby nie
dostać gdzie po głowie.
Dzięki za ewentualna pomoc.
--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2002-11-19 14:54:00

Temat: Re: Pomocy- nie na temat
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dziewczyny ( i nie tylko) pomóżcie!
> Czy któraś z Was była w Egipcie?
> Kasia (Rzeszów)

wejdz przez google w archiwum
pl.re.turystyka.zorganizowana
i pl.rec.tramping
i tam bedac wrzuc haslo Egipt

powinnasc znalezc sporoinformacji

Jola L-L

1. Data: 2002-11-20 06:40:52

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O Egipcie od strony turystycznej wiem tylko tyle, że moje koleżanki zabijają
się za "kartuszami". To taka złota ozdoba - wisiorek wielkości medalika. Na
nim miejscowi hieroglifami piszą wybrany tekst, najczęściej imię.
Podobno piękne i oryginalne. Widziałam, ale nadal piszę "podobno". Mnie nie
zachwyciło. Sprawdź na miejscu, może tobie przypadnie do gustu. Jako
pamiątkę na pewno warto kupić.
Gocha

przeliczniki
Dzialan dywersanckich ciag dalszy.....
Kurs szycia kolder - propozycja dla Trysi
całkowiecie OT!
szydelko a lot