Pomocy plamy z oleju na kostce

1. Data: 2002-04-09 16:16:27

Temat: Pomocy plamy z oleju na kostce
Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym usunać plamy z oleju samochodowego z kostki brukowej . Za wszelkie
info serdeczne dzieki .

Pozdrawiam
Lolo

1. Data: 2002-04-10 12:11:29

Temat: Re: Pomocy plamy z oleju na kostce
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

lolo wrote:

> Czym usunać plamy z oleju samochodowego z kostki brukowej . Za wszelkie
> info serdeczne dzieki .

jak olej czysty, sam sie "rozplynie". jak brudny, to niewiele mozna
poradzic poza wymiana kostki.
brudny, tzn. mam na mysli ze mocno zuzyty. zakurzony piachem,
ziemia itp. uwazam za czysty (w tym konkretnym przypadku).

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-04-12 10:40:00

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lolo" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Czym usunać plamy z oleju samochodowego z kostki brukowej . Za wszelkie
> info serdeczne dzieki .

Ja w punkcie sprzedazy kostki widzialem odplamiacz oraz impregnat do kostki.
Mowili, ze wszelki smary i brudy znikaja. Troche w to watpie ale jest to
jakis sposob.

Pytaj w dobrych punktach sprzedazy kostki brukowej ;)))))))). Maja to np. w
centrum kostki brukowej w Piasecznie. www.vega-kostka.com.pl

Daj znac jak sobie z tym poradziles.

vpw

1. Data: 2002-04-14 06:47:15

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja w punkcie sprzedazy kostki widzialem odplamiacz oraz impregnat do
kostki.
> Mowili, ze wszelki smary i brudy znikaja. Troche w to watpie ale jest to
> jakis sposob.

Kupiłem takie cudo w Obi pełen sceptycyzmu i złości 0,5l 30 zł

> Pytaj w dobrych punktach sprzedazy kostki brukowej ;)))))))). Maja to np.
> centrum kostki brukowej w Piasecznie. www.vega-kostka.com.pl

Jestem z Rzeszowa , więc do Piaseczna mam kawałek drogi :-)

> Daj znac jak sobie z tym poradziles.

Jestem szczęśliwy plamy zeszły .

Pozdrawiam
lolo