Pomocy - potrzebny program do projektowania

następny post »
From: "IKS" <i...@d...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Pomocy - potrzebny program do projektowania
Date: Sun, 29 Jun 2003 19:02:40 +0200

Cześć,

Szukam programu do projektowania działaki, gdzie mógłby usytuować dom, garaż,
płot, droge, gdzie trawa, gdzie ścieżka. Bawiłem się trochę Garden Composer
ale ten program umozliwia projektowanie ogrodu wyłącznie jako kwadrat lub
prostokąt a moja działka składa się z 8 kamieni głównych (w sumie 14 kamieni),
tym samym wszystko może być mocno niedokładne. Szukam więc programu który
bardzo dokładnie odwzoruje mi kształt działki abym mógł wstawić tam wszystkie
elementy.

Trochę starrałem się pracować w Punch 3D Landscape, udało mi się program
zmusić do liczenia w metrach ale zupełnie nie wiem, jak wskazać, że ta część
ogrodzenia składa się z długości np 6 metrów pod kątem 15 stopni (lub jako
składowe x i y). Jak się rysuje to program ładnie pokazuje dwia składowe
długości, jak się edytuje to pokazuje tylko długość .... i nie wiem jak zmusić
go aby pokazywał kąt nachylenia prostej.

Czy ktoś zna jakiś program, w którym mógłbym wyrysować dokładnie działkę,
wrysować obrys domu, garażu, jakieś chodniczki itp ? Proszę pomóżcie bo muszę
się zdecydować jak wszytsko na działce rozplanować aby nie robić tego dwa razy
:-)

Irek Smaczny
GG# 24944