Pomocy - potrzebny program do projektowania

1. Data: 2003-06-29 17:02:39

Temat: Pomocy - potrzebny program do projektowania
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Szukam programu do projektowania działaki, gdzie mógłby usytuować dom, garaż,
płot, droge, gdzie trawa, gdzie ścieżka. Bawiłem się trochę Garden Composer
ale ten program umozliwia projektowanie ogrodu wyłącznie jako kwadrat lub
prostokąt a moja działka składa się z 8 kamieni głównych (w sumie 14 kamieni),
tym samym wszystko może być mocno niedokładne. Szukam więc programu który
bardzo dokładnie odwzoruje mi kształt działki abym mógł wstawić tam wszystkie
elementy.

Trochę starrałem się pracować w Punch 3D Landscape, udało mi się program
zmusić do liczenia w metrach ale zupełnie nie wiem, jak wskazać, że ta część
ogrodzenia składa się z długości np 6 metrów pod kątem 15 stopni (lub jako
składowe x i y). Jak się rysuje to program ładnie pokazuje dwia składowe
długości, jak się edytuje to pokazuje tylko długość .... i nie wiem jak zmusić
go aby pokazywał kąt nachylenia prostej.

Czy ktoś zna jakiś program, w którym mógłbym wyrysować dokładnie działkę,
wrysować obrys domu, garażu, jakieś chodniczki itp ? Proszę pomóżcie bo muszę
się zdecydować jak wszytsko na działce rozplanować aby nie robić tego dwa razy
:-)

Irek Smaczny
GG# 24944

1. Data: 2003-06-29 17:56:04

Temat: Re: Pomocy - potrzebny program do projektowania
Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a cos takiego jak wymarzony ogrod - po polsku
ostatnio byl dodawany do jakiegos czasopisma o budownictwie chyba murator
Wiem ze tam mozna sobie ustawic drogi domy itp ale nie wiem jak jest z
ksztaltem dzialki

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-06-29 19:09:06

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej na tym etapie zależy mi na tym, aby dobrze wyrysowć w programie
kształt działki.

Pozdrawiam
iks

1. Data: 2003-06-29 21:06:03

Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze mozna to zrobic w AutoCad-zie. Tam napewno wyrysujesz sobie dzialke
super dokladnie i cala reszte

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-06-30 07:14:04

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnio byl dodawany do jakiegos czasopisma o budownictwie chyba murator
> Wiem ze tam mozna sobie ustawic drogi domy itp ale nie wiem jak jest z
Mam te plytke i nie polecam. Totalny chlam. Nawet ksztaltu domu nie mozesz
sobie wrysowac, tylko gotowe projekty muratora mozna wstawiac. Dzialka
tradycyjnie prostokatna, sciazki tylko pod katem prostym...

Asia

Kawalerka dla pary
Ratunku! - plamy po .....
Robaczki...