Pomocy! producent plytki gresowej

1. Data: 2005-01-10 12:24:05

Temat: Pomocy! producent plytki gresowej
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

drodzy grupowicze

moze ktos z was sie o "otarl" o takie plytki, albo sam je ma:-)
musze dokupic troche plytek, bo popekaly, a nie znam producenta, nie
wspominajac juz o nawie serii.
jesli ma ktos pojecie czyje to moze byc - to bardzo prosze o informacje
plytka jest wloska, jest to gres mrozoodporny, a wielkosc plytki to 33x33 cm

wyglada ona tak: http://www.aem.pl/plytka.jpg

mail: aniamh malpa eranet kropka pl
--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

2. Data: 2005-01-10 13:18:51

Temat: Re: Pomocy! producent plytki gresowej
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@e...pl> wrote in message
> [...]
> plytka jest wloska, jest to gres mrozoodporny, a wielkosc plytki to 33x33 cm

Sprobuj wejsc na www.paradyz.com.pl, wydaje mi sie, ze cos podobnego
tam widzialem (ale pewnosci 100procentowej nie mam).
Poza tym mozesz sprobowac na stronach innych producentow plytek
i starac sie szukac, a nuz znajdziesz swoje.
Powodzenia w szukaniu !

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-01-10 13:23:16

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ"

> Poza tym mozesz sprobowac na stronach innych producentow plytek
> i starac sie szukac, a nuz znajdziesz swoje.
> Powodzenia w szukaniu !

juz szukalam - i to dosc dokladnie:-(
to nie paradyz, mowie ze jakas wloszczyzna
pytalam tez po roznych firmach w krakowie - i nic, stad moja prosba i
ostatnia deska ratunku przed skuwaniem calych schodow i wymiana na nowe
plytki...

4. Data: 2005-01-10 13:45:58

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ponizej link ale to chyba nie ten porducent chociaz wzor jest taki sam

http://www.lasselsberger.com/c_detail.php?l=pl&sr=43
&id=942&d=0

Pozdr.

Paweł

5. Data: 2005-01-10 13:58:07

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hej, ponizej link ale to chyba nie ten porducent chociaz wzor jest taki
sam

juz myslalam ze bede wysylac gdzies piwo:-) bo faktycznie jak popatrzylam to
az mi serce uroslo:-)
ale jednak baaaaardzo podobna - ale wzor nie ten:-( brakuje tych pionowych
paskow na boku i wymiar mniejszy:-(

6. Data: 2005-01-10 14:24:54

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"ania" <a...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "RTJ"

> juz szukalam - i to dosc dokladnie:-(
> to nie paradyz, mowie ze jakas wloszczyzna

na wloskich stronach tez ?

> pytalam tez po roznych firmach w krakowie - i nic, stad moja prosba i
> ostatnia deska ratunku przed skuwaniem calych schodow i wymiana na nowe
> plytki...

nie ostaly sie jakies rachunki ?

7. Data: 2005-01-10 14:29:50

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ"

> na wloskich stronach tez ?
tych ktorych znalazlam

> nie ostaly sie jakies rachunki ?
ja juz te schody mialam jak sie tutaj wprowadzilam:-(
plytki maja na oko okolo 6-7 lat

8. Data: 2005-01-11 07:51:50

Od: "Tomekl" <t...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cooperative d'Imola - chyba dobrze to napisałem, jeśli mi pamięć dopisuje do
mają takie.

Pozdr

9. Data: 2005-01-12 10:48:45

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomekl"

> Cooperative d'Imola - chyba dobrze to napisałem, jeśli mi pamięć dopisuje
do
> mają takie.

Cooperativa Ceramica d'Imola
strone maja w budowie, a po innych stronach szukam i nic nie ma:-(
w sklepach w krakowie - tez nikt nic nie wie:-(

10. Data: 2005-01-12 17:23:04

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania"

> Cooperativa Ceramica d'Imola

to napewno nie oni... odpisali ze nigdy nie mieli czegos takiego w produkcji
i ni wiedza czyje to moze byc
ktos ma jeszcze jakis pomysl?
przeciez nie moge byc jedyna z takimi plytkami w polsce:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

Jak wyczyscic obraz
pralka - czemuż, ach, czemuż?
wilgoć
Stare plytki i 20-letni osad
Kupię meble Black Red White (meble KENT) (Toruń)