Pomozcie

1. Data: 2001-10-30 19:37:59

Temat: Pomozcie
Od: "antifog" <a...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
Otuz mam maly problem,moj chlopak ma niedlugo urodziny i szykuje sie mala
imprezka tylko ze ja nie mam kompletnie pojecia co przygotowac.
Moze ktos z was moglby mi jakis pomysl podrzucic???
Dzieki za pomoc
Alex

1. Data: 2001-10-31 08:36:53

Temat: Re: Pomozcie
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "antifog" <a...@w...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> imprezka tylko ze ja nie mam kompletnie pojecia co przygotowac.
> Moze ktos z was moglby mi jakis pomysl podrzucic???

http://www.kuchnia.com.pl/DiD/arch01.html
Zajrzyj do przepisu na pierwszy tydzien roku 2001
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-31 08:47:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik antifog <a...@w...de> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9rmvd9$uii$04$...@n...t-online.com...
> [...]
> imprezka tylko ze ja nie mam kompletnie pojecia co przygotowac.
> Moze ktos z was moglby mi jakis pomysl podrzucic???

ile ludziów bedzie, w jakim wieku, jaki rodzaj imprezki - posiadówa, czy z
przytupem calonocnym?

Wkn

1. Data: 2001-11-06 09:39:03

Temat: Odp: Pomozcie odpowedz
Od: "F. Stall" <f...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A. Biedny chlopak
B. Co - zalezy od towarzystwa ale mysle iz i szpanerskie i smaczne i nie za
drogie sa skrzydelka kurczaka na miodzie
ilosci zaleza od potrzeby i powiedzmy ze mówimy o proporcjach na 6 osób. 6
osób czyli po 4- 6 skrzydelek na glowe. razem ok 30 skrzydelek.
a. posolona wode zagotowac i wrzucic na nia skrzydelka - do zagotowania -
czyli tylko sparzyc.
b. odciac koncówki (pazurki) i podzielic skrzydelka krojac w przegubie.
Troche wegety.
c. na patelni - glebokiej i stosownie duzej rozgrzac olej - w ilosci takiej
by pokryl dno.
d. na rozgrzany - ale nie za bardzo - olej dajemy pare lyzek (duzych)
powiedzmy na ta ilosc 2 -3 miodu. Mieszamy
Gdy caly miód sie wzburzy wrzucamy skrzydelka.
posypac nieco wegeta, sproszkowanym czosnkiem i imbirem i pocietym
wczesniej - obranym oczywiscie czosnkiem swiezym (nawet moze byc 1/2 glówki)
Przykryc i tylko wstrzasac - nie grzebac czy przewracac. Po 20 minutach do
1/2 godziny mozna dodac nieco (ok szklanke) wina najlepiej biale -
pólwytrawne. Wody w czasie smazenia - nie dodajemy za duzo - chyba ze jest
to niezbedne. Raczej lepiej dodac oleju i nawet miodu (wg.smaku)
mozna tez dodac troche rodzynek.

Calosc podawac z ryzem, salatka np z pekinki lub bialej kapusty, i dodatkiem
owoców kandyzowanych. - to bardziej dla koloru niz dla smaku.
Do tego wino biale pólwytrawne.

Wbrew pozorom - to jest bardzo proste danie i nadaje sie wlasnie na szpan.
Gdy mówimy o duzym i dlugotrwalym spedzie - bez siadania przy stole - raczej
myslalby
o Strogonowie albo bigosie.

Ale to jest juz zupelnie typowe, choc kazdy gospodarz ma tu swój sposób

Gdyby Pani skorzystala - to prosze o sygnal - czy smakowalo

zycze sukcesu towarzyskiego

dziadek feliks

f...@u...agh.edu.pl

1. Data: 2001-11-06 10:06:51

Temat: Re: Odp: Pomozcie odpowedz
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ale to jest juz zupelnie typowe, choc kazdy gospodarz ma tu swój sposób
>
>Gdyby Pani skorzystala - to prosze o sygnal - czy smakowalo
>
>zycze sukcesu towarzyskiego
>
>dziadek feliks

Mamy dziadka???

Krysia