Pomózcie MEGA C??

1. Data: 2003-11-14 13:20:55

Temat: Pomózcie MEGA C??
Od: "Maciek Tychy" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie chodze na silownie i znajomy polecil mi wlasnie ten preparat
twierdzac ze przytuje po nim ok 10kg i ze nie jest in szkodliwy ,ze jest on
przepisywany chorym na anoreksje i zwieksza apetyt.
I faktycznie znajomy po wypiciu takiej butelki przybral 7kg(butelka ok chyba
200ml).
Ja rowniez bym cos takiego kupil ale niewiem czy nie zaszkodzi mi to-on
twierdzi ze nic mi sie nie stanie.
Prosze o Wasze rady ,opinie.
Pozdrawiam Maciek

2. Data: 2003-11-14 21:58:57

Temat: Re: Pomózcie MEGA C??
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Megace
lek, a nie cukierek

3. Data: 2003-11-14 22:14:34

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>,ze jest on
> przepisywany chorym na anoreksje
i na raka, AIDS...

Syntetyczny progestagen do podawania doustnego. Dokładny mechanizm działania
octanu megestrolu w anoreksji i kacheksji nie jest znany. Wiadomo jedynie,
że przyrost masy ciała spowodowany jest zwiększeniem łaknienia, a nie
zatrzymaniem płynów w organizmie.
Działanie niepożądane
Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: nudności, wymioty. Obrzęki. Krwawienia
międzymiesiączkowe. W pojedynczych przypadkach: duszność, niewydolność
serca, nadciśnienie, uderzenia gorąca, zmiana nastroju, zespół Cushinga,
zaczerwienie ogniskowe skóry z lub bez hiperkalcemii, hiperglikemia,
wyłysienie, zespół cieśni nadgarstka. Rzadko: zaburzenia zatorowo-zakrzepowe
(zakrzepowe zapalenie żył, zator tętnicy płucnej). U pacjentów z
zaawansowanym niehormonozależnym typem nowotworu po podaniu octanu
megestrolu zwykle występowały: duszność, nudności, obrzęki, ból, śpiączka i
biegunka. U pacjentów zarażonych wirusem HIV, którzy otrzymywali duże dawki
octanu megestrolu występowały: zaparcia, częste oddawanie moczu oraz
impotencja. Po odstawieniu preparatu może dojść do łagodnego zahamowania
czynności kory nadnerczy objawiające się wystąpieniem hipotonii, nudności,
wymiotów, zawrotów głowy lub osłabienia.

4. Data: 2003-11-14 23:58:26

Od: "Maciek Tychy" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymiotów, zawrotów głowy lub osłabienia.
> Dzieki za szczera odpowiedz ,ale w sumie to dalej niewiem czy brac czy nie
.hmm

stres
Dobowe wahania ciśnienia
Zapalenie cewki moczowej
cysta (torbiel) jajnika jak zapobiegac powstawaniu
progesteron-test MTC