stres

1. Data: 2003-11-14 13:12:10

Temat: stres
Od: "s_anka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jkieś dobre środki uspakajające, ale nie ogłupiające. Mam
niedługo obronę mgr. i strasznie sie denerwuję...

2. Data: 2003-11-14 13:17:35

Temat: Re: stres
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp2kc9$2e4$...@a...news.tpi.pl,
s_anka <s...@p...onet.pl>:
> Czy ktoś zna jkieś dobre środki uspakajające, ale nie ogłupiające. Mam
> niedługo obronę mgr. i strasznie sie denerwuję...

Jesli jestes zdrowa - niewielka dawka Propranololu przed egzaminem.

--
Robert

3. Data: 2003-11-14 13:22:43

Od: "s_anka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jestes zdrowa - niewielka dawka Propranololu przed egzaminem.

Czy jest to środek do kupienia bez recepty?
A jakie są przeciwskazania jeśli chodzi o zdrowie?

4. Data: 2003-11-14 13:29:08

Od: "Maciek Tychy" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s_anka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy jest to środek do kupienia bez recepty?
> A jakie są przeciwskazania jeśli chodzi o zdrowie?

Witam, marichuana jest dobra na stres(powaznie)polecam.pozdrawiam

5. Data: 2003-11-14 13:29:57

Od: "Maciek Tychy" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-11-14 13:37:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp2l00$5e2$...@a...news.tpi.pl,
s_anka <s...@p...onet.pl>:

> Czy jest to środek do kupienia bez recepty?

Nie, na recepte. Jest to betabloker.

Bez recepty polecam Validol.

> A jakie są przeciwskazania jeśli chodzi o zdrowie?
Przeciwwskazania:
Nadwrażliwość na propranolol lub pozostałe składniki preparatu. Bradykardia
zatokowa. Blok przedsionkowo-komorowy II° lub III°. Wstrząs kardiogenny.
Astma oskrzelowa. Niewydolność krążenia. Obrzęk płuc. Kwasica metaboliczna.
Ciąża, okres karmienia piersią. Spastyczny nieżyt oskrzeli, katar sienny.
Hipotonia (ciśnienie skurczowe poniżej 100 mm Hg). Choroba Raynauda. Czynna
choroba wrzodowa. Ostrożnie stosować u pacjentów z niewydolnością wątroby
lub nerek, blokiem przedsionkowo-komorowym I°, cukrzycą, nadczynnością
tarczycy.

(za Pharmindeksem)

--
Robert

7. Data: 2003-11-14 13:37:45

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, marichuana jest dobra na stres(powaznie)polecam.pozdrawiam

Rany, czlowieku, przestan kwasic.
Napisz jeszcze, ze to ziolko, i bedzie "total git" i "full wypas"...

Anka

8. Data: 2003-11-14 13:44:28

Od: "s_anka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WIELKIE DZIĘKI :)))))

9. Data: 2003-11-14 13:45:49

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bp2lpk$8uu$1@news.onet.pl>, Anka Łazowska wrote:

> Rany, czlowieku, przestan kwasic.
> Napisz jeszcze, ze to ziolko, i bedzie "total git" i "full wypas"...

* on ma rację w kwestii meritum sprawy
* marihuana to ziółko
* http://hyperreal.info/ i poczytaj sobie ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

10. Data: 2003-11-22 19:47:51

Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Valdispert - korzen kozlka lekarskiego.
Pasiflora composium - komplex homeopatyczny (pasiflora i waleriana )
melisa jest do kupienia wszedzie.
Magnez +b6

A tak wogole to bedziesz i tak zestresowana
Bo ja bylem i duzo nie powiedzialem. hehehe, ale oni wiedza , ze kazdy
trzesie portami.
Pzdr

> Czy ktoś zna jkieś dobre środki uspakajające, ale nie ogłupiające. Mam
> niedługo obronę mgr. i strasznie sie denerwuję...

Dobowe wahania ciśnienia
Zapalenie cewki moczowej
cysta (torbiel) jajnika jak zapobiegac powstawaniu
progesteron-test MTC
Rohypnol