Pomóżcie, chodzi po Norwegię

1. Data: 2002-03-14 18:50:08

Temat: Pomóżcie, chodzi po Norwegię
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc. Jakiś czas temu słyszałam, że w Norwegii potrzebują
średniego personelu medycznego do pracy. Najpierw nic z tym nie robiłam, bo
nie wiedziałam jak to się można zgłosić, a poza tym miałam pełno
wątpliwości.
Ostatnio jednak znajomy rozwiał moje wątpliwości i polecił, bym poszukała na
sronie ministerstwa zdrowia. Odwiedziłam więc stronęMZ -niestety nie
znalazłam nic na temat pracy w Norwegii (a przejrzałam dość skrupulatnie).
Dlatego proszę o pomoc. Czy ktoś z grupowiczów wie jak tam się dostać, do
kogo napisać lub gdzie się zgłosić.
Proszę o odpowiedzi na priv

Dziękuję i pozdrawiam