Pomozcie - kuchania meksykanska!!!!

1. Data: 2001-08-03 10:14:26

Temat: Pomozcie - kuchania meksykanska!!!!
Od: "Bogumila Wendt" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo o pomoc!!!!!!
Sszukam przepisu na chipsy nachos a takze inne hiszpanskie placki,
nie moge znalezc nic na stronach www a tu takze jestem nowa
Niestety jestem jeszcze poczatkujaca kucharka.
Chcialam sie tez spytac, moze ktos jadl nie wiem dokladnie
jak takie cos sie moze nazywac (bylo to w mexico bar
we Wroclawiu byly placki takie twarde w salaterce
a do nich wsadzona pyszna salatka.
Z gory dzieki za rady prosze tez o ewentualne adresy stron www.
Flowera :)

1. Data: 2001-08-03 10:39:55

Temat: Re: Pomozcie - kuchania meksykanska!!!!
Od: "MarchEf" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak takie cos sie moze nazywac (bylo to w mexico bar
> we Wroclawiu byly placki takie twarde w salaterce

Czesc,
Niestety nie mam najlepszych wiadomosci,
takie placki w tym kraju mozna tylko kupic :)
paczka tortilli kosztuje 12 zl, tacos (czyli tego twardego z salatka, jak
mniemam)
Przepisy pojawiaja sie c prawda od czasu do czasu w gazetach, ale wychodzi
nalesnik kompletnie niepodobny w smaku i kolorze do tego prawdziwego.
Raz spotkalam sie z prawdziwym przepisem, wiec jesli go znajde na pewno go
tutaj podam...
MarchEf

Lazania ze szpinakiem
przeliczniki
będę przynudzać...
swieza bazylia
Kupilam udziec jagniecy... Co dalej? :-))