przeliczniki

1. Data: 2001-08-03 10:02:08

Temat: przeliczniki
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ponieważ niedawno wyprowadziłąm się od rodziców i nie mam jeszcze kompletnie
wyposażonej kuchni.
Nie mam m.in. wagi. Zabieram się do pieczenia ciasta i potrzebuję 40 dkg
mąki. Czy ktoś wie ile to będzie "na szklanki"?
Pomóżcie proszę
MauaM

1. Data: 2001-08-03 10:05:44

Temat: Re: przeliczniki
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MauaM wrote:

> [...]
> Nie mam m.in. wagi. Zabieram się do pieczenia ciasta i potrzebuję 40 dkg
> mąki. Czy ktoś wie ile to będzie "na szklanki"?

Cos mi sie po glowie placze, ze szklanka maki to 17 dkg.

Maria

1. Data: 2001-08-03 10:06:56

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MauaM <m...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
>Zabieram się do pieczenia ciasta i potrzebuję 40 dkg
> mąki. Czy ktoś wie ile to będzie "na szklanki"?

Szkl. to 17 dag maki pszennej, wiec potrzebujesz 2,35 szkl. :)

Przeliczniki wagi roznych produktow na szkl., lyzki i lyzeczki znajduja
sie na www.kuchniaonline.pl, sprawdz jak to tam dziala.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-08-03 10:11:25

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Szkl. to 17 dag maki pszennej, wiec potrzebujesz 2,35 szkl. :)
> Przeliczniki wagi roznych produktow na szkl., lyzki i lyzeczki znajduja
> sie na www.kuchniaonline.pl, sprawdz jak to tam dziala.
Super!
Dzięki wielkie :)
MauaM

1. Data: 2001-08-03 13:46:03

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam fajne naczynko w kształcie półprzezroczystego dzbanuszka z plastiku
na którym naniesione są linijki. Po jednej stronie takiej linijki są gramy a
po drugiej mililitry. Linijek jest chyba 10, m.in.: mąka, woda, cukier...
innych nie pamiętam. Fajna rzecz... Poszukaj w sklepach z plastikowymi
duperelami.
--
Pooh - bardziej żółty niż zielony.

> Nie mam m.in. wagi. Zabieram się do pieczenia ciasta i potrzebuję 40 dkg
> mąki. Czy ktoś wie ile to będzie "na szklanki"?
> Pomóżcie proszę
> MauaM

będę przynudzać...
swieza bazylia
Kupilam udziec jagniecy... Co dalej? :-))
Salatka balkanska
co mam zrobic z kurkami?