Pomozcie mi natychmiast, prosze...

1. Data: 2003-09-08 15:22:24

Temat: Pomozcie mi natychmiast, prosze...
Od: "...:: Krzys ::..." <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Techniczne pytanie
zalozmy za facet ma dzis urodziny?
kto powinien i jak nawiazac dzis kontakt ? on czy ona?

1. Data: 2003-09-08 15:29:14

Temat: Re: Pomozcie mi natychmiast, prosze...
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

...:: Krzys ::...
<a...@p...pl>

> Techniczne pytanie
> zalozmy za facet ma dzis urodziny?
> kto powinien i jak nawiazac dzis kontakt ? on czy ona?

Ona.
Dowolnymi sposobami, z szczególnym uwzględnieniem kontaktu niebezosobowego.

P.

1. Data: 2003-09-08 15:31:02

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:: Krzys ::..." <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Techniczne pytanie
> zalozmy za facet ma dzis urodziny?
> kto powinien i jak nawiazac dzis kontakt ? on czy ona?

Okazanie pamięci, o kimś - należy do kochających.
Jesteś kochający?
Jeśli nie, to olej sprawę.

Po co będzie Ci babsko zawracać głowę?
Mało to ich?

ett

1. Data: 2003-09-08 15:42:27

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

> Po co będzie Ci babsko zawracać głowę?
> Mało to ich?

:)))
Młody chłopak pewnie... a Ty go tak bałamucisz... i to na wstępie ;))))

P.S. Kto podk...ł Etatę? /widać, widać :D/

--
tomek /murarz, tynkarz, akrobata - laik, nie Psycholog/

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-09-08 16:55:24

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..:: Krzys ::... pisze w news:bji6td$snu$1@atlantis.news.tpi.pl

> Techniczne pytanie
> zalozmy za facet ma dzis urodziny?
> kto powinien i jak nawiazac dzis kontakt ? on czy ona?

A co to za różnica? Czy urodziny to aż tak wielkie święto, żeby z
tego robić wielkie halo? Kontakt nawiązuje pierwszy ten, kto ma
taką potrzebę i ochotę na to. Jeśli on ma ochotę pogadać z nią,
to niech nie czeka. Niezależnie od tego, czy ona pamięta o
urodzinach czy nie. Jeśli o nim pamięta, to przez cały rok, a nie
w jednym dniu.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

All - !!! Sąd Robaka !
nadpobudliwe dziecko, klopoty w szkole
Troche o szkole, wychowaniu i dresiarskich klimatach
Ograniczenia świadomości.
Co jest grane ?