Co jest grane ?

1. Data: 2003-09-08 11:00:03

Temat: Co jest grane ?
Od: "Młody Żeglarz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat jesteśmy małżeństwem. Przed ślubem kochaliśmy się raczej często
i dość namiętnie, zaraz po ślubie żonie odechciało się współżyć. Obecnie mamy
wspaniałego synka 2,5 roku. Przy poczynaniu naszej latorośli kochaliśmy się
tylko w ściśle określonym czasie (częściowo czułem się jak inseminator ;)).
Po zapłodnieniu szlaban na seks aż do porodu. Obecnie od chwili urodzenia
dziecka kochaliśmy sie może 12 razy. Ostatni raz 6 miesięcy temu. Po porodzie
trochę się mojej żonce przytyło, ale mi to wcale nie przeszkadza. Moim
zdaniem przeszkadza to głównie jej. Nie chce wogóle mówić o seksie, nie chce
się ze mną całować "z języczkiem" ani pić z jednej butelki itp. Nie chce
żebym jej dotykał - jakkolwiek.Dla mnie jest to już lekka przesada.
Co robic ?

1. Data: 2003-09-08 11:17:02

Temat: Re: Co jest grane ?
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Młody Żeglarz
<m...@N...gazeta.pl>

> Co robic ?

A co odpowiada na pytania wprost i niewprost?

P.

1. Data: 2003-09-08 11:31:50

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Młody Żeglarz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjhnfj$qnc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> się ze mną całować "z języczkiem" ani pić z jednej butelki itp. Nie chce
> żebym jej dotykał - jakkolwiek.Dla mnie jest to już lekka przesada.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Porozmawiaj z nią dlaczego tak się dzieje, niech ci powie co jest nie
tak...zacznij od tego.
Najlepiej na spokojnie, bez obecności rodziny, znajomych oraz waszego
dziecka ( jak będzie u dziadków).
Zrób jej kawę, kup ciasto i powiedz, że chcesz z nią poważnie porozmawiać...
zobacz co powie...a wtedy będziesz wiedział jak postępować dalej. Jeżeli nie
rozmawiasz z nią o problemie to ona może uważać, ze go w ogóle nie ma.
Powodzenia,
Edyta

1. Data: 2003-09-08 12:42:34

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Co robic ?

1. Porozmawiać !!!!

2. Odejść - zabierając dziecko !!

3. Zostać i mieć fuuuuurę kochanek

4. Zabić ;-(

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-09-08 13:11:00

Od: "yarpeen" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax swymi paluchami wystukał> [ciach]

> 1. Porozmawiać !!!!

> 2. Odejść - zabierając dziecko !!

> 3. Zostać i mieć fuuuuurę kochanek

> 4. Zabić ;-(

EEEEEEEEEEEEEE, z kobietami się nie rozmawia.... jedynie pkt 3!!!!!!!!!!!!!!!!
i się żyje

1. Data: 2003-09-08 13:59:16

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się ze mną całować "z języczkiem" ani pić z jednej butelki itp. Nie chce
> żebym jej dotykał - jakkolwiek.Dla mnie jest to już lekka przesada.

Witaj!

Mysle, ze nic na sile....
Kobieta, ktora urodzila dziecko....przybrala na wadze....jest zmeczona ( a
jest z pewnoscia przy takich obowiazkach)...czuje sie/moze czuc sie
niedowartosciowana, brzydka, nieatrakcyjna etc.

Uwierz, ze po caly dniu w pieluchach, zupkach, garkach, prasowaniu, kurzach,
froterowaniach, gotwaniach, zakupach, spacerach, cerowaniach....itp.itd.
Zona moze wieczorem czuc sie na prawde zmeczona....
Ja tak mialam, zamiast ubierac sie wieczorem w koronki czy inne jakies, to
wskakiwalam w dresy, zawijalam sie w koc i zasypialam przed TV.

Najwazniejsze sa rozmowy, ale nie takie z wypominaniem, bo to do niczego nie
doprowadzi.
Zadnych wymowek, tylko _pytania_
Zapytaj zone jak mozesz ja odciazyc od obowiazkow, nie musisz zaraz caly dom
na glowie stawiac, wystarczy drobiazg.

Nie mow jej , ze nie przeszkadzaja Ci dodatkowe kilogramy, bo to znaczy, ze
je zauwazyles.
Odpowiedz "jestes sliczna" ...."najpiekniejsza" a nie "nie szkodzi ze
przytylas".

Poprzebywaj z zona sam na sam, dziecko moze np byc u dziadkow.
I rozmawiaj, zapytaj.
Badz czuly....
Powiedz jej, ze czujesz sie odrzucony, ze Ci przykro,ze przeciez ja
kochasz..
Jesli rozmowy nie pomoga, to moze wizyta w poradni malzenskiej?

A moze zona..np...odkryla ze _chodzisz po stronach porno_, i dlatego ma taki
hm..wstret do sexu?
Roznie to bywa....

Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 14:42:05

Od: O. Sioł <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kurzach,
> froterowaniach, gotwaniach, zakupach, spacerach,

To jest dobre wytłumaczenie, ale później niech się nie zdziwi, jak
dobre duszki zaczną jej conieco donosić! :)

> Nie mow jej , ze nie przeszkadzaja Ci dodatkowe kilogramy, bo to
znaczy, ze
> je zauwazyles.

Chyba, to że ktoś coś zauważa nie znaczy że mu przeszkadza - człowiek
stwierdził fakt, proszę nie nadinterpretować :)

> Odpowiedz "jestes sliczna" ...."najpiekniejsza" a nie "nie szkodzi
ze
> przytylas".

Ale on nic nie mówi o jej kilogramach! Nadto mówi, że mu nie
przeszkadzają - a zresztą, faceci lubią kobitki przy kości - moda na
szkielety, to wymysł anorektyczek, które chcą poprawić mniemanie o
sobie.

> Poprzebywaj z zona sam na sam, dziecko moze np byc u dziadkow.
> I rozmawiaj, zapytaj.
> Badz czuly....

Dokąd ma być czuły? -

> [...]
> Jesli rozmowy nie pomoga, to moze wizyta w poradni malzenskiej?
>
> A moze zona..np...odkryla ze _chodzisz po stronach porno_, i dlatego

dodaj z facetami! - cokolwiek by się nie stało, to facet twoja wina.
Może jeszcze RODK i obserwacja, a później odebranie dziecka?

Ps. Sie mi uszczypliwie troche napisało, nie taki był zamiar, ale mam
wrażenie, że robisz z niej cacy, a z faceta BE - włącznie z wmawianiem
mu Kilogramów, stron porno".

1. Data: 2003-09-08 15:28:12

Od: "Yassar" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Młody Żeglarz" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjhnfj$qnc$1@inews.gazeta.pl...

[ciach]

Przekonaj ja, ze potrzebujecie nastepnego dzieciaka :-)

1. Data: 2003-09-08 19:36:26

Od: "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem mamą 13 miesięcznego faceta, pracuję, mamy nianię, która wyręcza mnie
w kilku uciążliwych obowiązkach domowych(prasowanie, sprzatanie, gotowanie
dla Juniora). Mimo tego, często jestem zmeczona i ostatnią rzeczą na jaką
mam ochotę jest sex wlaśnie. Poza tym w kobiecie coś po urodzeniu dziecka
dzieje sie dziwnego i nie pała wielkimi uczuciami do płci przeciwnej.
Bywa...
Ale tak jak napisała Ula, ważne są rozmowy i męska cierpliwość. Bycie razem,
kolacyjka przy swieczkach, jakiś mały prezencik...samo życie.
pozdrawiam,

Jana

1. Data: 2003-09-08 19:48:48

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O. Sioł" <d...@...pl> napisał w wiadomości

> To jest dobre wytłumaczenie, ale później niech się nie zdziwi, jak
> dobre duszki zaczną jej conieco donosić! :)

Wlasnie...niech sie nie zdziwi ;-) ;-p

> znaczy, ze
>
> Chyba, to że ktoś coś zauważa nie znaczy że mu przeszkadza - człowiek
> stwierdził fakt, proszę nie nadinterpretować :)

Alez ja tylko radze...a nie nadinterpretuje :-)

> Dokąd ma być czuły? -

Dokad???? ;-p

> ma taki
>
> dodaj z facetami! - cokolwiek by się nie stało, to facet twoja wina.
> Może jeszcze RODK i obserwacja, a później odebranie dziecka?

Nadinterpretujesz ?;-))
Absolutnie nie chcialam dodac ze "z facetami"
Po prostu roznie to bywa...w zyciu...
Wcale nie uwazam ze to wina faceta, wina zawsze moim zdaniem jest po jednej
i po drugiej stronie.
Jakie odebranie dziecka..no cos Ty....boszsz

> Ps. Sie mi uszczypliwie troche napisało, nie taki był zamiar, ale mam
> wrażenie, że robisz z niej cacy, a z faceta BE - włącznie z wmawianiem
> mu Kilogramów, stron porno".

Nie robie z niej cacy tylko staram sie aby ja zrozumial/jesli to o to
chodzi.
Pisalam z wlasnego doswiadczenia, inaczej nie wypowiedzialbym sie w tym
watku.

Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl