Wielka prosba ankiety EPQ-R Eysenecka

1. Data: 2003-09-08 09:22:55

Temat: Wielka prosba ankiety EPQ-R Eysenecka
Od: "Flur Cezary" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może ma klucz do ankiety EPQ-R Eysenecka (szczególnie chodzi mi o
ekstrawersję) i tabele a, B, C i D do interpretacji wyników ?

1. Data: 2003-09-08 09:36:16

Temat: Re: Wielka prosba ankiety EPQ-R Eysenecka
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Flur Cezary wystukały w
<bjhhq7$4cf$1@SunSITE.icm.edu.pl> słowa:

> Czy ktoś może ma klucz do ankiety EPQ-R Eysenecka (szczególnie chodzi
> mi o ekstrawersję) i tabele a, B, C i D do interpretacji wyników ?

Jest wrzesień na Uniwerku z całą pewnością są już prowadzący może
poprosisz?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 09:53:04

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <bjhhq7$4cf$1@SunSITE.icm.edu.pl> słowa:

> Jest wrzesień na Uniwerku z całą pewnością są już prowadzący może

Nie wolno podawać przez internet testów psychologicznych ani kluczy do nich,
jest to łamanie prawa i można za to iść do wiezienia. Spytaj u wykładowcy-to
dostaniesz.
Edyta

1. Data: 2003-09-08 09:56:13

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Edyta wystukały w <bjhjhq$j81$1@atlantis.news.tpi.pl>
słowa:

> Nie wolno podawać przez internet testów psychologicznych ani kluczy
> do nich, jest to łamanie prawa i można za to iść do wiezienia. Spytaj
> u wykładowcy-to dostaniesz.
> Edyta

A czemu piszesz to w odpowiedzi na mój post?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 10:02:24

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta
<e...@l...com.pl>

> Nie wolno podawać przez internet testów psychologicznych ani kluczy do
> nich, jest to łamanie prawa i można za to iść do wiezienia.

A w więzieniu czeka na Ciebie Edytka z sekatorem. :)))))))

Stary, ja bym zapomniał o tych testach.

P.

1. Data: 2003-09-08 10:09:41

Od: "Rafał" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nich,
> jest to łamanie prawa i można za to iść do wiezienia. Spytaj u

Wiem, ze tak jest ale nie rozumiem dlaczego. Prawo jest tu moim zdaniem
niewlasciwe. Nie potrafie zrozumiec jaka lezy za nim argumentacja. Pewnie
jest to li tylko nacisk lobby psychologow, by ludzie przychodzili sobie do
nich robiac testy, placac im za to czesto slone pieniadze. Poza tym jest to
traktowanie ludzi jak idiotow. Rownie dobrze powinni zakazac sprzedawania w
aptece testow na aids. Przeciez jest wieksze ryzyko samobuja jak jtos sie
dowie ze ma aids niz wtedy jak sie dowie ze jest powiedzmy
ekstrawertykiem.Pozdrawiam.

1. Data: 2003-09-08 10:37:03

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słowa:

> A czemu piszesz to w odpowiedzi na mój post?

:-)))))))))))) pomyłka sory, nie tam mi się "Klikneło"
Edyta

1. Data: 2003-09-08 10:42:47

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Edyta wystukały w <bjhm54$2hb$1@atlantis.news.tpi.pl>
słowa:

> :-)))))))))))) pomyłka sory, nie tam mi się "Klikneło"
> Edyta

Żaden problem, byłem po prostu ciekaw... :)
Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-08 10:45:26

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> nich,
> wykładowcy-to
>
> Wiem, ze tak jest ale nie rozumiem dlaczego. Prawo jest tu moim zdaniem
> niewlasciwe.
Jest bardzo właściwe ...np: chcesz sie zatrudnić w firmie i tam masz badania
psychologiczne czy nadajesz sie czy nie... czy odpowiadasz ich "profilowi
osobowości " na to miejsce... jaki by był sens badań gdyby testy były
ogólnie dostepne ia kazdy kto chce mógł sobie
je zrobić. Jak by ci zależało na tej pracy to odpowiadał byś tak jak oni by
chcieli a nie tak jaki w rzeczywistości jesteś.
Nie wspomnę już o osobach chorych psychicznie, psychopatach itd... ucza sie
testu na pamieć bo wiedza ze od tego zależy czy trafia do zakładu
psychiatrycznego czy nie...
O ZGROZO...!!!!!!!!!!
To bardzo słuszne, ze nie są dostępne!!!

Nie potrafie zrozumiec jaka lezy za nim argumentacja.

Taka jest argumentacja
pozd.
Edyta

1. Data: 2003-09-08 10:46:47

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Edyta
> <e...@l...com.pl>

> A w więzieniu czeka na Ciebie Edytka z sekatorem. :)))))))
>
> Stary, ja bym zapomniał o tych testach.
>
> P.

Bardzo śmieszne Pawełku.....bardzo śmieszne
Edyta

SWPS
szukam kogos kto pomoze pewnej mamie
Rzeczpospolita psycholi