Re: Co jest grane ?

From: "ulast" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co jest grane ?
Date: Mon, 8 Sep 2003 21:48:48 +0200

Użytkownik "O. Sioł" <d...@...pl> napisał w wiadomości
news:bji47f$5i1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To jest dobre wytłumaczenie, ale później niech się nie zdziwi, jak
> dobre duszki zaczną jej conieco donosić! :)

Wlasnie...niech sie nie zdziwi ;-) ;-p

> znaczy, ze
>
> Chyba, to że ktoś coś zauważa nie znaczy że mu przeszkadza - człowiek
> stwierdził fakt, proszę nie nadinterpretować :)

Alez ja tylko radze...a nie nadinterpretuje :-)

> Dokąd ma być czuły? -

Dokad???? ;-p

> ma taki
>
> dodaj z facetami! - cokolwiek by się nie stało, to facet twoja wina.
> Może jeszcze RODK i obserwacja, a później odebranie dziecka?

Nadinterpretujesz ?;-))
Absolutnie nie chcialam dodac ze "z facetami"
Po prostu roznie to bywa...w zyciu...
Wcale nie uwazam ze to wina faceta, wina zawsze moim zdaniem jest po jednej
i po drugiej stronie.
Jakie odebranie dziecka..no cos Ty....boszsz

> Ps. Sie mi uszczypliwie troche napisało, nie taki był zamiar, ale mam
> wrażenie, że robisz z niej cacy, a z faceta BE - włącznie z wmawianiem
> mu Kilogramów, stron porno".

Nie robie z niej cacy tylko staram sie aby ja zrozumial/jesli to o to
chodzi.
Pisalam z wlasnego doswiadczenia, inaczej nie wypowiedzialbym sie w tym
watku.

Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl