Pomóżcie, pilne

1. Data: 2004-10-25 20:55:13

Temat: Re: Pomóżcie, pilne
Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:clh2nm$se$1@news.onet.pl...
> ZNow mnie oceniasz. Z mamą nie dyskutuję takich sprawach, jestem
> jedynaczką, a z pomysłem psychologa nie ja wyszłam. Ale aby ratować coś na
> czym mi zalezy jestem gotowa poświęcić wiele. Natomiast ksiazki
> telefonicznej nie posiadam. Rodizny mieszała nie będę, a uważam ze grupa
> jest po to by pomagać.

owszem grupa jest po to by pomagac, ale pod pewnymi warunkami - ze osoba
proszaca wykaze minimum dobrej woli i sama wpadnie na pomysł ze wiele info
jest dostepnych pod www.google.pl
i nie tłumaczy sie brakiem ksiazki telefonicznej oraz upływającym czasem.

i nie szuka sie wsparca u obych i nieznaych ci osob w sieci, tylko wśród
najbliższych, o których (jesli sie ich nie ma) - nalezy sie postarac. w
przeciwnym wypadku dostaniesz zjebke za zjebką i wlasciwie to bedziesz miała
jeszcze gorszy humor niz mialas do tej pory.
pl.sic.psychologia nie sluzy do wylewania swoich zali, do żądania
natychmiastowych odpowiedzi i grozenia ze czas ucieka (swoja drogą jak mozna
uzaleniac swoj zwiazek z chłopakiem od tego czy sie zapisze w 5 min do
psychologa czy nie, jakby nie mozna było ze spokojem sie umówic w dzień
roboczy typu poniedziałek - na normalna wizyte, o normalnej godzinie...);
ani nie jest intwerwencyjna grupa wsparcia, jest po prostu zbiorem różnych
ludzi, którzy ja czytają z ciekawosci, z nudów, z powodu dpresji, itp
itd.wymieniac mozna godzinami
tupanie nóżką ze złosci nic tu nie da....

a słowa "Powiedzcie jak się do tego zabrać. Ale prosze, odpiszcie szybko, bo
tu decydują godziny. Błągam, to ważne..."
stawiają nas pod murem - szybko musimy znalezc Ligi nr tel do jakiegos
psychologa, bo ona sobie ze sobą juz nie radzi.... kurcze moze zaproponujemy
jej jakis stały serwis, albo abonamet płatny...
i śmieszne jest takze to ze pisze to studentka psychologi - która moim
zdaniem powinna wiedziec jak dotrzec do potrzebych informacji, a nie nekac
grupy słowami "odpiszcie szybko"

podsumowując - gdyby to napisał 15 latek ze wsi Bajdały Dolne, który do
miasta i telefonu i innych mediów miał ograniczony dostęp - który u kolegi
szybko posta napisał (bo sam nie ma internetu w domu)i teraz czeka na pilna
odpowiedz- to pewnie pospieszylibysmy z odpowiedzia szybciej i stac by mnie
osobiscie było do zmuszenia sie i poszukania mu tych potrzebnych info...

ale jak sama widzisz - zaradnosc zyciowa, umiejętność logicznego myślenia, -
to cos co warto w sobie odnalezc.
tym optymistycznym i "nieoceniającym Ciebie" zdaniem
koncze swoje wywody na temat szybkości w reagowaniu na twoje posty...