Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB

1. Data: 2004-10-24 09:08:45

Temat: Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB
Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"doublet" <t...@w...pl>
news:opsgcd02lk3lxcsn@st...
> [...]

> ewentualność zaśmiecania serwera obelżywymi wiadomościami.
> To wszystko.

> No wszystko się zgadza.W takim razie zapomnij o moderowaniu i
> usuwaniu czegokolwiek in gremio lub jednostkowo.W razie potrzeby
> przenosimy się na pl.sci.filozofia2 bez tajniaków i całkowicie wolną
> ręką.
> Nota bene konia z rzędem temu, kto weźmie odpowiedzialność za
> udostępnienie takiego forum elementom szerzącym
> nazizm,faszyzm,anarchie lub wykorzystującym je wyłącznie do
> destrukcyjnych celów.Ale jak już powiedziałem wolna ręka.

hmmm,,
na czym więc polega różnica zdań pomiędzy "moje a Twoje"?
otóż ja uważam, że skoro mamy już SWÓJ Hyde Park a więc
niemoderowaną(!) grupę dyskusyjną to tworzenie równoległego
forum jest ODDANIEM POLA - przegraną - wycofaniem się -
porażką demokracji i WOLNOŚCI, świadomą (bądź NIE)
rezygnacją z PRAW OBYWATELSKICH.
Jeśli "źle się dzieje w państwie duńskim" to moim zdaniem
należy to naprawić; bronić zdobyczy "Wolnego Człowieka"
stąd moja sugestia by zmieniać "in gremio" netykietę w taki
sposób który uniemożliwi oszołomstwu i dywersantom przejęcie
kontroli nad Hyde Park.
"Podziemie" jest możliwe tylko wówczas gdy totalitarna władza
narzuca "jedynie słuszne" trendy ale przecież oszołomstwo
NIE JEST WŁADZĄ a więc rozdzielanie Hyde Park na strefy
wpływów -- TO NIEWYTŁUMACZALNY BŁĄD (sic!)
zgodnie z zasadą: "dziel i rządź"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wolna wola to świadoma zdolność człowieka
do niebuntowania się przeciwko niesprawiedliwości.
Człowiek wolny nie buntuje się lecz zapobiega.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ksRobak
pytanie: jak zapobiegać dywersji i oszołomstwu na polskich
grupach dyskusyjnych?
odpowiedź: poprzez opracowanie WŁASNEJ a nie OBCEJ netykiety.
e...@r...pl by \|/ re:
ten adres nie istnieje :)
PS.
z uwagi na rangę poruszanego problemu
FUT: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
jeśli ktoś zapragnie przyłączyć się do dyskusji to odpowiedzi
proszę kierować wyłącznie na "pl.sci.filozofia"
\|/ re:

1. Data: 2004-10-27 01:00:14

Od: doublet <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Oct 2004 11:08:45 +0200, ksRobak <k...@o...pl> napisał:

epi.

> [...]
> Jeśli "źle się dzieje w państwie duńskim" to moim zdaniem
> należy to naprawić; bronić zdobyczy "Wolnego Człowieka"

Drogi Konradzie.Przyszło nam żyć w ciekawych czasach ....
więc. ..
O WOLNOŚĆ TRZEBA WALCZYC!!!!
niestety....
najlepiej skutecznie.
Dałem dwie opcje - rozwiązanie radykalne - bojkot
i pasywne alternatywne - drugie forum.
To są konkretne propozycje.
netykietę można zmieniać ale kto ją będzie egzekwował?
> [...]
> do niebuntowania się przeciwko niesprawiedliwości.
> Człowiek wolny nie buntuje się lecz zapobiega.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ksRobak
gorzej jeśli już jest po sprawie.Wtedy dobrze się zbuntować.Bądź w
cichości zapiecka szeleszcząc piórem ,bądź rycząc z tuby

> [...]
> jeśli ktoś zapragnie przyłączyć się do dyskusji to odpowiedzi
> proszę kierować wyłącznie na "pl.sci.filozofia"
Edek... czy ty nie łamiesz aby praw autorskich i krospostujesz
cytowanych postów na inne listy?....
:))żartowałem....

--
doublet
---

1. Data: 2004-11-02 18:32:52

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"doublet" <t...@w...pl>
> [...]

> i pasywne alternatywne - drugie forum.
> To są konkretne propozycje.
> netykietę można zmieniać ale kto ją będzie egzekwował?

hahaha
bojkot? a któż by w takim bojkocie uczestniczył?? te osoby którym
odcięto dostęp do Newsów.pl?? Będą bojkotować Newsy.pl bowiem
im odcięto dostęp???
drugie forum to "poddanie się".
Obydwa Twoje rozwiązania są nieadekwatne do sytuacji.
PRAWO jest takie jakie sobie obywatele USTANOWIĄ
w państwie prawa. :)

> gorzej jeśli już jest po sprawie.Wtedy dobrze się zbuntować.Bądź w
> cichości zapiecka szeleszcząc piórem ,bądź rycząc z tuby

Ja swój głos wyrażam jasno i dobitnie ale dopóki będzie to głos
jednostkowy bez finalizacji w zapisach Polskiej Netykiety
to mój głos będzie wyłącznie "głosem wołającego na puszczy"

> Edek... czy ty nie łamiesz aby praw autorskich i krospostujesz
> cytowanych postów na inne listy?....
> :))żartowałem....
> --
> doublet

Łamał bym PRAWO gdybym nie podawał źródła w nagłówku
i nie cytował podpisu AUTORA. Prawo prasowe dotyczy także
artykułów zamieszczanych na Grupach Dyskusyjnych.
PS. Ponieważ problem został zasygnalizowany zbyteczny jest
crosspost. FUT: "pl.sci.filozofia"
E...@R...pl

znecanie sie psychiczne
Porozmawiac o depresji - z dystansu
mam słabą pamięć
Jaki jest adres do admina na tej grupie ?
FORUM poszukujemy moderatora do psychologii!