mam słabą pamięć

1. Data: 2004-10-24 00:16:34

Temat: mam słabą pamięć
Od: "Hallucinogen" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!~
Mam pewne problemy z zapamiętywaniem , koncentracją , komunikatywnością,
depresja i takie inne. Szukam jakiś ciekawych metod na poprawę swojego
tępego umysłu . Samokontrola umysłu, hipnoza i inne podobne. Czy ktoś
zechciał by poeksperymentować z moim umysłem ? Czy znacie jakieś metody na
poprawienie pracy szarych komórek szczególnie prawej półkuli :-) Może cos
jak w filmie Cela albo jak w Matrixie ze włączało sie program i wchodziło
sie do systemu. Jak Wprowadzić swoją umyśl w stan częstotliwości alfa
odliczałem od 100 do 0 ale to nie pomaga :-(. Może sa jakieś programy na
kompa relaksujące ?

moj gg 2727125

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami

1. Data: 2004-10-24 00:41:31

Temat: Re: mam słabą pamięć
Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallucinogen <h...@P...onet.pl> napisał(a):

&gt; Może sa jakieś programy na
&gt; kompa relaksujące ?

Programy relaksujace kompa? Mozesz napisac sobie o taki na przyklad swietny
programik relaks.bat:
------
@echo off
cls
pause
------

A jak go do tego zapetlisz, to pozwany komp niepredko sie z tego relaksu
otrzasie.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-10-24 02:22:27

Od: "Hallucinogen" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cletnr$eua$1@inews.gazeta.pl
> [...]
> pause
> ------
>
> A jak go do tego zapetlisz, to pozwany komp niepredko sie z tego

Super z Ciebie programista ,rozumiem ze potrafisz również odwracać macierz
wszystkimi metodami jakie sa znane a także znasz zagadnienia numeryczne z
interpolacji ,aproksymacji średniokwadratowej,kwadratury złożone Gaussa.
Zestawy do relaksacji sa ma to w swojej ofercie Sita .

1. Data: 2004-10-24 07:17:39

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na stronę www.bwgen.com, a jak chcesz, to przeszukaj archiwum - tam
będą moje wypowiedzi odnośnie synchronizacji półkulowej - co nieco
napisałem.

1. Data: 2004-10-24 20:55:15

Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallucinogen <h...@P...onet.pl> napisał(a):

&gt; Super z Ciebie programista ,rozumiem ze potrafisz również odwracać
macierz
&gt; wszystkimi metodami jakie sa znane a także znasz zagadnienia numeryczne
&gt; interpolacji ,aproksymacji średniokwadratowej,kwadratury złożone Gaussa.
&gt; Zestawy do relaksacji sa ma to w swojej ofercie Sita .

"Odwracanie macierzy wszystkimi metodami" brzmi swinsko, wiec nie odpowiem na
tak podchwytliwe pytanie.
kolejna czesc tego pokretnie zlozonego zdania brzmi dziwnie swojsko, ale co
cie bede tam grafami obrzucal.
Natomiast tym "Sita" tos mnie zazyl.
Po cos pisal, ze chcesz kompa relaksowac?
Mow wprost, ze o Ciebie chodzi. Tu sami dorosli. Luzik.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-10-24 22:57:14

Od: "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczesiu" <s...@p...pl> wrote in message
> Zajrzyj na stronę www.bwgen.com,\

Hej
Mam pytanie - czy ktos slyszal o wersji tego programu ktora dalaby sie
zaladowac na komorke? tylko nie mowcie zeby nagrac przez dyktafon, bo ten
program wydaje dzwieki stereo

1. Data: 2004-10-24 23:59:34

Od: "Hallucinogen" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczesiu" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Zajrzyj na stronę www.bwgen.com, a jak chcesz, to przeszukaj archiwum
> - tam będą moje wypowiedzi odnośnie synchronizacji półkulowej - co
> nieco napisałem.

Dzięki za konkretna odpowiedz o to chodziło :-) Dla zainteresowanych
znalazlem fajna stronke http://www.hypnos.pl/index.php?sel=dwnl moze sie
moje zycie wkoncu odmieni :-)

1. Data: 2004-10-25 06:09:23

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie - czy ktos slyszal o wersji tego programu ktora dalaby sie
> zaladowac na komorke? tylko nie mowcie zeby nagrac przez dyktafon, bo >

Nie ma nawet wersji na palmtopy - autor wychodzi z założenia, że można
wybrany program dudnień zrzucić do *.wav, skonwertować do *.mp3 i odtwarzać
na czymkolwiek, co łapie ten format, albo nagrać plik *.wav na CD i tak
słuchać.

1. Data: 2004-10-26 19:49:34

Od: "stvoy" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hallucinogen" <h...@P...onet.pl> wrote in message

jak to kiedys podzszedl jakis obcokrajowiec do mojego kumpla w metrze i
powiedziau:

don't you smoke so many of those funky cigarettes my boy:))

--
Stvoy

nie bądź gnidom
poczuj
freedom!

1. Data: 2004-10-31 11:34:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hallucinogen; <clpabp$skj$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Szczesiu" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Dzięki za konkretna odpowiedz o to chodziło :-) Dla zainteresowanych
> [...]

;) Zanim zmarnujesz x lat na to odmienianie, chciałbym tylko zauważyć,
że gro procesów psychicznych jest zdeterminowanych opisem otoczenia i
konstytucją biochemiczną mózgu, więc hipnoza nie ma na te sprawy
najmniejszego wpływu. Możliwe, że hipnozą można uzyskać CHWILOWĄ
poprawę, ale mz. bardziej możliwe, że jest to klasyczna manipulacja -
przed nie lubisz szpinaku, po go uwielbiasz, ale hipnoza nie będzie
miała wpływu na istnienie samego szpinaku, tak samo jak nie będzie miała
wpływu na to, że nagle zaczniesz być genialny. :)

A co do Szczesiowego BWG - nadal uważam, że jest to tylko prymitywna
[ale za to z jakim "naukowym" opisem ;)] metoda na dysocjację - mz. nie
warto skakać na główkę [czyli wybrać szybką ścieżkę pt. BWG], bo
istnieje ryzyko, że Twój umysł nie jest na taką zabawę przygotowany.

Flyer - nie jestem specjalista
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

Jaki jest adres do admina na tej grupie ?
FORUM poszukujemy moderatora do psychologii!
mała prośba ;-)
Sumienie, etyka etc.
moze mi ktoś wytłumaczyć?