Sumienie, etyka etc.

1. Data: 2004-10-23 15:23:50

Temat: Sumienie, etyka etc.
Od: " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co kradliscie?

Bo wg zlinkowanego artykulu, to ukrasc cos niemal "musieliscie".

Czy ja pierwsze 32 lata zycia spedzilam na Marsie, bo za chinyludowe nie
przypominam sobie, abym kiedykolwiek cokolwiek podwedzila, a w dodatku znam
co najmniej kilka osob, dla ktorych takie praktyki byly najzwyczajniej nie do
przyjecia. Oni tez z Marsa?

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2343165.html

Kaska

1. Data: 2004-10-23 16:02:19

Temat: Re: Sumienie, etyka etc.
Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzieciństwie czasem owoce z działek - chodzenie "na szaber". Dzisiaj
oprogramowanie i muzykę z sieci (też czasem). Takie to moje kradzieże. Ani
dumnym z nich być, ani zawstydzonym.

No i czasem kradnę komuś czas strzelając postami na różnych grupach i
forach.

1. Data: 2004-10-23 16:03:06

Od: "Pyzol " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,2343165.html

Kurka, ale "link" podalam! Skad mi sie ta "Kaska" na koncu wziela? Z podpisu?

Chodzi o artykul w dzisiejszej GW - latwo go znalezc, ja juz linkowanie sobie
daruje.
Sorry,
Kaska

1. Data: 2004-10-24 07:59:25

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Co kradliscie?

Na takie pytanie potrzebne są uprawnienia:
jeżeli już nie od biskupa, to przynajmniej od komendanta;)

Aska

1. Data: 2004-10-24 08:03:23

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab w news:clfnj0$57a$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Na takie pytanie potrzebne są uprawnienia:
> jeżeli już nie od biskupa, to przynajmniej od komendanta;)

To Kaśka nie jest komendantem? ;)

Natek

1. Data: 2004-10-24 10:35:46

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
znam
> co najmniej kilka osob, dla ktorych takie praktyki byly najzwyczajniej nie

hmmm chyba mało jest osób którzy jako dzieci
nie podkradali cukierków, jabłek z działki, drobnych mamie z reszty,
chyba liczy się także soft, mp3 itd, jazda na gapę itd.

Pozdrawiam
O.

1. Data: 2004-10-24 20:15:57

Temat: Odp: Sumienie, etyka etc.
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jbaskab <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:clfnj0$57a$...@n...news.tpi.pl...

> Na takie pytanie potrzebne są uprawnienia:
> jeżeli już nie od biskupa, to przynajmniej od komendanta;)

mi zawsze wystarczały od trenera

1. Data: 2004-10-25 08:00:03

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik jbaskab <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:clfnj0$57a$...@n...news.tpi.pl...

> mi zawsze wystarczały od trenera

sięnieupieram
mam tylko skojarzenia

Aska

1. Data: 2004-10-26 10:22:16

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Artykul troche w formie halo-halo, wszyscy i wszystko...

Ale... znalem babke (znajoma znajomej), na kierowniczym stanowisku,
z wyzszym wyksztaleceniem, ktora kradla w supermarketach np. wedliny.
Byla lapana - ale potem znowu.

No coz - kobiera byla troche nienormalna (na granicy normalnosci),
i nie dotyczylo to tylko kradziezy - w innych dziedzinach zycia tez,
np. byla potwornie pedantyczna np. podentycznie dbala o czystosc.
Miala przerozne natrectwa - sama o tym mowila.

Takze nie koniecznie jej zachowanie musialo wynikac ze zlodziejstwa,
ale po prostu z pewnej patologii....

Pozdr,
Duch

1. Data: 2004-10-26 10:24:23

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

Przy okazji :)
Czy redaktor Gazety nie chcial przypadkiem
dokonac szwindla i kupic "lub czasopisma" w ustawie? :)
Duch

moze mi ktoś wytłumaczyć?
Ktoś mi wyciął moje 2 posty .
D-presja