Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB

From: "ksRobak" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
Subject: Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB
Date: 24 Oct 2004 11:08:45 +0200

"doublet" <t...@w...pl>
news:opsgcd02lk3lxcsn@st...
> "ksRobak" <e...@i...pl>

> Nikt nie mówił o moderowaniu.Powiedziałem tylko że można założyć
> nowe forum, bez cichych dywersantów a dla porządku i ogólnego
> zadowolenia usuwać treści zawierające wyłącznie obraźliwe
> zwroty.Tylko tyle.
> Na upartego można by i z tego zrezygnować.W końcu takie posty
> można ignorować.Poddałem to pod rozwagę z uwagi na
> ewentualność zaśmiecania serwera obelżywymi wiadomościami.
> To wszystko.

> No wszystko się zgadza.W takim razie zapomnij o moderowaniu i
> [...]

hmmm,,
na czym więc polega różnica zdań pomiędzy "moje a Twoje"?
otóż ja uważam, że skoro mamy już SWÓJ Hyde Park a więc
niemoderowaną(!) grupę dyskusyjną to tworzenie równoległego
forum jest ODDANIEM POLA - przegraną - wycofaniem się -
porażką demokracji i WOLNOŚCI, świadomą (bądź NIE)
rezygnacją z PRAW OBYWATELSKICH.
Jeśli "źle się dzieje w państwie duńskim" to moim zdaniem
należy to naprawić; bronić zdobyczy "Wolnego Człowieka"
stąd moja sugestia by zmieniać "in gremio" netykietę w taki
sposób który uniemożliwi oszołomstwu i dywersantom przejęcie
kontroli nad Hyde Park.
"Podziemie" jest możliwe tylko wówczas gdy totalitarna władza
narzuca "jedynie słuszne" trendy ale przecież oszołomstwo
NIE JEST WŁADZĄ a więc rozdzielanie Hyde Park na strefy
wpływów -- TO NIEWYTŁUMACZALNY BŁĄD (sic!)
zgodnie z zasadą: "dziel i rządź"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wolna wola to świadoma zdolność człowieka
do niebuntowania się przeciwko niesprawiedliwości.
Człowiek wolny nie buntuje się lecz zapobiega.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ksRobak
pytanie: jak zapobiegać dywersji i oszołomstwu na polskich
grupach dyskusyjnych?
odpowiedź: poprzez opracowanie WŁASNEJ a nie OBCEJ netykiety.
e...@r...pl by \|/ re:
ten adres nie istnieje :)
PS.
z uwagi na rangę poruszanego problemu
FUT: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
jeśli ktoś zapragnie przyłączyć się do dyskusji to odpowiedzi
proszę kierować wyłącznie na "pl.sci.filozofia"
\|/ re: