Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB

From: "ksRobak" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
Subject: Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB
Date: 2 Nov 2004 19:32:52 +0100

"doublet" <t...@w...pl>
news:opsgh7qor23lxcsn@st...
> "ksRobak" <k...@o...pl>

> epi.

> Drogi Konradzie.Przyszło nam żyć w ciekawych czasach ....
> więc. ..
> O WOLNOŚĆ TRZEBA WALCZYC!!!!
> niestety....
> najlepiej skutecznie.
> Dałem dwie opcje - rozwiązanie radykalne - bojkot
> i pasywne alternatywne - drugie forum.
> To są konkretne propozycje.
> netykietę można zmieniać ale kto ją będzie egzekwował?

hahaha
bojkot? a któż by w takim bojkocie uczestniczył?? te osoby którym
odcięto dostęp do Newsów.pl?? Będą bojkotować Newsy.pl bowiem
im odcięto dostęp???
drugie forum to "poddanie się".
Obydwa Twoje rozwiązania są nieadekwatne do sytuacji.
PRAWO jest takie jakie sobie obywatele USTANOWIĄ
w państwie prawa. :)

> gorzej jeśli już jest po sprawie.Wtedy dobrze się zbuntować.Bądź w
> cichości zapiecka szeleszcząc piórem ,bądź rycząc z tuby

Ja swój głos wyrażam jasno i dobitnie ale dopóki będzie to głos
jednostkowy bez finalizacji w zapisach Polskiej Netykiety
to mój głos będzie wyłącznie "głosem wołającego na puszczy"

> Edek... czy ty nie łamiesz aby praw autorskich i krospostujesz
> cytowanych postów na inne listy?....
> :))żartowałem....
> --
> doublet

Łamał bym PRAWO gdybym nie podawał źródła w nagłówku
i nie cytował podpisu AUTORA. Prawo prasowe dotyczy także
artykułów zamieszczanych na Grupach Dyskusyjnych.
PS. Ponieważ problem został zasygnalizowany zbyteczny jest
crosspost. FUT: "pl.sci.filozofia"
E...@R...pl