Pomóżcie, pilne

1. Data: 2004-10-24 18:44:53

Temat: Pomóżcie, pilne
Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę iść do psychologa z moim chłopakiem, ratować to, na czym mi (moze nam)
zależy. Powiedzcie jak się do tego zabrać. Ale prosze, odpiszcie szybko, bo
tu decydują godziny. Błągam, to ważne...
Jakby co to jestem z 3miasta. Może ktoś zna dobrego psychologa, który nas
przyjmie bez problemu?

Ligia

1. Data: 2004-10-24 19:07:34

Temat: Re: Pomóżcie, pilne
Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Ligia:

> [...]
> tu decydują godziny. Błągam, to ważne...
> Jakby co to jestem z 3miasta. Może ktoś zna dobrego psychologa, który nas

sorry, ale to na filmach tylko widzialem i nie psychologa ale nogacjatora
i nie byl to problem z chlopakiem ale z szalonym zabojca i nie 3miasto ale
nowy york, nie zrozpaczona laska ale czarnoskory szef policji i nie pisal
na grupe psp tylko po prostu zadzwonil po pomoc...

--
Damn the language

1. Data: 2004-10-24 19:10:20

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mógłbyś nie robić sobie jaj, bo ja pytam naprawdę

1. Data: 2004-10-24 19:37:37

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligia" <L...@p...onet.pl> wrote in message
> Mógłbyś nie robić sobie jaj, bo ja pytam naprawdę

Jeśli sprawa wymaga natychimastowej pomocy psychologicznej zgłoś się
do Centrum Interwencji Kryzysowej w Gdańsku ul. Lęborska 3B
tel. 5510121, czynne całą dobę

W przeciwnym przypadku poczekaj do rana, zadzwon do jakiejś poradni,
umówcie się na normalną wizytę.

Pozdrawiam
O.

1. Data: 2004-10-24 19:44:00

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, we wtorek idziemy na Lęborską (rano), dowiedzieć się wszystkiego.,
To nie jest nagłe, ale w sume tam, jest najblizej.

Ligia

1. Data: 2004-10-24 20:17:53

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZNow mnie oceniasz. Z mamą nie dyskutuję takich sprawach, jestem
jedynaczką, a z pomysłem psychologa nie ja wyszłam. Ale aby ratować coś na
czym mi zalezy jestem gotowa poświęcić wiele. Natomiast ksiazki
telefonicznej nie posiadam. Rodizny mieszała nie będę, a uważam ze grupa
jest po to by pomagać.

1. Data: 2004-10-24 20:20:24

Od: "Fsanz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tu decydują godziny. Błągam, to ważne...
> Jakby co to jestem z 3miasta. Może ktoś zna dobrego psychologa, który nas

oj Ligia - widze ze moje przypuszczenie ze nie ma w tobie zaradnosci
zyciowej była poniekąd słuszna. Czy ty naprawde z kazdym problemem bedziesz
wyskakiwac na grupy dyskusyjne? nie masz w domu ksiązki telefonicznej(nr
poradni, telefon zufania?) przyjaciółki? mamy? siostry? nikogo kto moze cie
wesprzec w trudnych dla ciebie chwilach? tylko spokój moze cie uratowac.
odłóż rozmowe z chopakiem do jutra. az ochłoniecie od tych emocji.

czy ty aby napewno chcesz zostac psychologiem który bedzie leczył i wspierał
innych ludzi?

Fsanz

1. Data: 2004-10-24 20:48:49

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Ligia:

> Mógłbyś nie robić sobie jaj, bo ja pytam naprawdę

powinienem cie opierdolic, ale jest ryzyko ze nie zrozumiesz,
wiec cie oleje..

--
Damn the language

1. Data: 2004-10-24 21:01:17

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> powinienem cie opierdolic, ale jest ryzyko ze nie zrozumiesz,
> wiec cie oleje..

Ludzie mają dni lepsze i gorsze.
That's all.

Ligia

1. Data: 2004-10-25 06:18:29

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a uważam ze grupa
> jest po to by pomagać.

Zawiedziesz się chyba. Czasem się ktoś trafi, ale to naprawdę nie reguła.
Zwykle Twoje posty (zwłaszcza z prośbą o pomoc) będą stanowić okazję do
odegrania się za codzienne frustracje grupowiczów. Jak nie gryziesz, to
pogryzą Ciebie.

Narodowy Test IQ
rozmyślania przy kawie
Re: #GRAB! doublet GRAAAAAAAB