Pomóżcie, proszę, znależć link

1. Data: 2007-05-29 09:15:55

Temat: Pomóżcie, proszę, znależć link
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny

Jakiś czas temu ktoś podawał link do wzoru na dziecięce ubranka. Był to cały
komplet dla dziewczynki: kocyk, sukienka, czapeczka i jeszcze parę innych
rzeczy. Białe z różowymi kwiatkami (chyba róże). Na pewno była to chińska
strona photo.163. Nie zapisałam, teraz szukam na wszystkie sposoby i niestety
bez skutku. Może ktoś pamięta?

Przy okazji się pochwalę, że w lipcu spodziewam się dzidziusia ;-))))), stąd
te poszukiwania wzorów. Zrobiłam już śliczną białą sukieneczkę i trampki
;-))))) (na wypadek, gdyby jednak był chłopiec). Ten komplet, do którego
wzorów szukam był super, więc byłabym wdzięczna, gdyby któraś mi
podpowiedziała gdzie go mogę znaleźć.

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

2. Data: 2007-05-29 11:35:32

Temat: Re: Pomóżcie, proszę, znależć link
Od: "Zosia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje przyszłej Mamie .
podaje Ci link do galeri może tam coś znajdziesz
dla przyszłego dzidziusia
http://picasaweb.google.com/pilarbeni
Możesz też wejśc na forum u Maranty
podaje link tam dziewczyny podają dużo linków
do dziecinnych albumów i tagże do chińskich
stronek ale chyba musisz się zalogować
http://maranta.livenet.pl/forum/viewforum.php?f=100

3. Data: 2007-06-01 09:34:16

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie linki, przydadzą się ;-))).
Ale to ciągle nie to ;-(. Szukam tych konkretnych rzeczy. Może jednak komuś
rzuciło się w oczy? To był taki mało popularny, skromny albumik - tylko tych
parę zdjęć. Białe rzeczy z różowymi kwiatuszkami, cały komplet tym samym
wzorem. Photo.163, może photofile? No jak, pamietacie coś takiego? Pliiiiiiis.

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

korale
korale
(hardanger) galeria
Ceny czy bezcenn!!!
[xxx] problem z backstitch'ami - pomożcie