rękawiczki - ale nie umiem na szydełku ani 4 drutach!

1. Data: 2007-05-29 19:26:38

Temat: rękawiczki - ale nie umiem na szydełku ani 4 drutach!
Od: hati <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo chciałam wydziergać mężczyźnie do czapki i szalika
rękawiczki... a tu za malo wiem o szydelku zeby na szydelku zrobic i
brakuje mi odpowiednich drutow i umiejetnosci na 4drutowe cudenka.... :
( a jak zrobie je na dwoch drutach?..

chyba ze ktoś ma bardzo bardzo prosto opisane robienie rekawiczek na
szydelku. ale naprawde bardzo bardzo prosto :)

bardzo bede wdzieczna jakiejsc dobrej duszy co by sie nade mna
zlitowala...