Pomóżcie w sprawie pojemnika

1. Data: 2003-07-08 11:22:34

Temat: Pomóżcie w sprawie pojemnika
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojemnik wymurowany na ganku domu. Wymiary wewnętrzne: 61x72 (cm),
głębokość ok. 91 cm. Odprowadzenie wody jest, o drenażu się pamięta. Wystawa
NNW. Co można posadzić - i co z zabezpieczeniem na zimę, przy wolnostojących
pojemnikach to wiem, co się robi, ale co z tym gigantem?

Wśród propozycji obsadzenia padły na razie wiciokrzewy, hortensja pnąca,
hortensja ogrodowa.

Aha, nie powinno być to coś bardzo rzadkiego lub ekstra trudnego w uprawie.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-07-08 11:33:34

Temat: Re: Pomóżcie w sprawie pojemnika
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hortensja ogrodowa.
>
> Aha, nie powinno być to coś bardzo rzadkiego lub ekstra trudnego w uprawie.

Jaką wystawę ma ten ganek, pełne słońce czy cień, jest całe mnóstwo roślin do
takich pojemników. Napisz co byś Ty tam widziała. Na zimę można obłozyć np.
styropianem i zawinąć pojemnik w folię pęcherzkową.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

3. Data: 2003-07-08 12:33:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką wystawę ma ten ganek, pełne słońce czy cień, jest całe mnóstwo roślin
do
> takich pojemników.
Odrobina słońca po południu, ja proponowałam hortensję i lekko zwieszający
się bluszcz i sezonowo niecierpki .
Na zimę można obłozyć np.
> styropianem i zawinąć pojemnik w folię pęcherzkową.

Boki tak, ale co z dnem? To jest wmurowane! Właśnie ten problem najbardziej
mnie martwi.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-07-08 12:55:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:hdzOa.389182$VP.58206871@twister.neo.rr.com...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

Wystawa

> W sam raz do wstawienia krasnala!

Tak, matematyk też się zmieści:-)))))

Pozdrawiam groźnie, Basia.

5. Data: 2003-07-08 12:57:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NNW. Co można posadzić - i co z zabezpieczeniem na zimę, przy wolnostojących
> pojemnikach to wiem, co się robi, ale co z tym gigantem?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-07-08 13:04:31

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-07-08 13:29:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boki tak, ale co z dnem? To jest wmurowane! Właśnie ten problem
najbardziej
> mnie martwi.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja taką uprawę przerabiałem kilkanaście lat.
Pojemnik 50litrowy niczym nie zabezpieczany
na zimę.Dwa gatunki znosiły wszystko:chmiel
i dzikie wino.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-07-08 13:41:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, matematyk też się zmieści:-)))))

Glebokosc 91 cm - nie zmiesci sie.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2003-07-08 17:08:36

Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Basia
Kulesz<b...@p...gliwice.pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
<news:beedl0$2b6$1@zeus.polsl.gliwice.pl> ,na
co zmuszony jestem odpowiedzieć :
> Boki tak, ale co z dnem? To jest wmurowane! Właśnie ten problem
> najbardziej mnie martwi.

Włóż do środka przycięty płat styropianu z otworami aby był drenaż .Taki
styropian o różnej grubości znajdziesz w sklepach budowlanych,Castoramie
itp.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

10. Data: 2003-07-08 17:19:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Glebokosc 91 cm - nie zmiesci sie.

Szkoda! Byłoby niepowtarzalnie i oryginalnie;-)

Pozdrawiam, Basia.

zalecenie
grusza
krzew szybkorosnący i cieniolubny