Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!

1. Data: 2001-04-24 10:31:40

Temat: Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Od: "SPAM" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Za rozpaczliwa namowa siostry - prosze o pomoc .
Robimy w domu komunie i dziewczyna ma pare pytan .
Oto one:
1ILE PORCJI MIESA PIECZONEGO NA 25 OSOB ?
jESLI BEDZIE 15 dewolai i 15 schabowych to jakieki mona jeszcze dodac np: w
sosoie ( ale nie zrazy)
2. Ile ziemniakow ( mlodych ) na te 25 osob?
3. Czy podawac tez gotowane mieso + pyzy .?
4 To moje pytanie w proznie :)) czy ona podaje te pytania konkretnie ? bo mi
ise wydaje ,ze sa jakies ..pomieszane . Jesli jednak potraficiepomoc to
dzieki . Jesli cos namieszala to moze jakis namiar i godzina pobytu na ircu
jakims albo chacie i sam sie dogada z kompetentna osoba ?
dzieki
pozdrawiam
artur

1. Data: 2001-04-24 10:56:08

Temat: Re: Pomozcie z MENU NA KMUNIE !!!
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SPAM" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
> 1ILE PORCJI MIESA PIECZONEGO NA 25 OSOB ?
- mysle, ze 10 dkg wystarczy wiec: 10 x 25 = 2,5 kg

> jESLI BEDZIE 15 dewolai i 15 schabowych to jakieki mona jeszcze dodac np:
> sosoie ( ale nie zrazy)
- kotlety mielone z pieczarka w srodku

> 2. Ile ziemniakow ( mlodych ) na te 25 osob?
mozna od 15 do 20 dkg wiec: 20 x 25 = 5 kg.

> 3. Czy podawac tez gotowane mieso + pyzy .?
- nie polecalabym

> 4 To moje pytanie w proznie :)) czy ona podaje te pytania konkretnie ? bo
mi
> pozdrawiam
> artur

Jesli bedziecie planowac wedline to po ok. 5 dkg na osobe wiec: 5 x 25 =
1kg, 25 z jednego rodzaju

pozdrawiam
Wilma

1. Data: 2001-04-24 18:05:42

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sosoie ( ale nie zrazy)
> 2. Ile ziemniakow ( mlodych ) na te 25 osob?
> 3. Czy podawac tez gotowane mieso + pyzy .?

Witam serdecznie

Przede wszystkim w temacie zostało zadane pytanie jakie menu, podałeś owszem
ilosć osób , ale nie podałeś czy jest to razem liczone z dziećmi czy nie,
ile ma trwać taki obiad, z tego co mi wiadomo to zacznie się pewnie około 12
i potrwa do wieczora, ale nie jestem pewien jak dokładnie będzię w tym
przypadku.

Moja propozycja menu przy takim całodniowym przyjatku to:

jakaś gorąca przystawka na wejscie

po jakims czasie obiad

potem jakiś deser

do tego oczywiscie ale nie za dużo jakies sałatki , zamiast wędlin polecam
pieczone mięsa, itp.

Schabowy i d'V- no coz przyzwyczajenia są straszna sprawą, nie polecam
takiego zastawu, a raczej jakies delikatne mięso faszerowane i oczywiście
pieczone(może cos ze schabu), do tego jak naj młode ziemniaki, i jakas
delikatna zupa.

Oczywiście kolejnosc dań mozna zamienic i najpierw obiad, potem jakas
przekąska, tez nie będzie problemu.

Moja propozycja:

Bulion może z kołdunami lub krem z pieczarek z grzankami

schab faszerowany owocami(śliwki, morele) lub cięlęcina w sosie śmietanowym

Surówka jakas wariacja z nowalijek

Przekąska gorąca:

Pierś kurczaka w sosie serowo-curry

lody z owocami(zamiast lodow mozna podac od razu tort lodowy dwie sprawy
załatwione w jednej)

-pierś indyka faszerowana
-schab pieczony
-cięlęcina pieczona faszerowana omletem, bądź grzybami
-ryba faszerowana
-galantyna z kurczaka

pozdrawiam busek

www.kuchnia.of.pl
www.junak.of.pl
www.bantam.of.pl

1. Data: 2001-05-01 17:53:30

Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu prosze menu na 60 osob, musisz troche pozmieniac pod swoje upodobania

obiad ilość:
rosół z makaronem 60
k.de'volaille 50
zraz zawijany 40
pieczeń wieprzowa 25
kurczak z rożna 20
kurczak gotowany 16
medaliony zapiekane 20
szaszłyk 25

sos pieczeniowy 30
sos potrawkowy 20

ziemniaki 40
pyzy 20
ryz 20
zestaw surówek 59
marchewka z groszkiem 25
kalafior 20

deser lodowy 60

Słodkie
kawa/herbata 60
tort duzy ???? 2
orzechowe 10
sernik 10
makowiec 10
jabłecznik 10
w-z 10
owocowe z galaretka 10

Zimny bufet
herbata/kawa 30
sschab w galarecie 30
szparagi w szynce 30
mintaj w galarecie 30
indyk pieczony 30

pomidor, ogórek
szynka, salami, kabanos na platerze *4
ser 60

sałatka (casablanca) 6
pieczywo, masło 60
kiełbasa (biała, śląska) 40
bigos 40

Napoje:

sok pomarańczowy/ jabłkowy 20
woda mineralna 5
kawa / herbata - wg życzenia

Ryszard
c...@p...fm

1. Data: 2001-05-01 18:50:36

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> tu prosze menu na 60 osob, musisz troche pozmieniac pod swoje
> [...]

Witam

czy to jest menu na małe wesele

sorry nie mogłem się powstrzymać

pozdrawiam busek

*Absurd to przekonanie sprzeczne z twoimi poglądami*

Ciasto czekoladowe - pycha!
smardze pasteryzowane
Obiad na ognisku
Liscie chrzanu
Wlasnie wrocilam z wakacji i zastalam puste listy