Liscie chrzanu

1. Data: 2001-04-24 03:13:59

Temat: Liscie chrzanu
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Udalo mi sie znalezc rosnace na lace (uonce) liscie chrzanu. Wyskubalam
malutkie liscie ze srodka jako dodatek do salaty (maja pieprzny smak), a
duze pokroilam w paski i usmazylam na dobrej oliwie, tylko tyle, zeby
zwiedly, i posolilam lekko. Stracily zupelnie pieprznosc, ale byly
bardzo dobre. Polecam, jesli macie chrzan w ogrodzie, jako ciekawy
dodatek do obiadu.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-24 06:56:52

Temat: Re: Liscie chrzanu
Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message
> [...]
> zwiedly, i posolilam lekko. Stracily zupelnie pieprznosc, ale byly
> bardzo dobre. Polecam, jesli macie chrzan w ogrodzie, jako ciekawy

Cześć!

Dobre!

Moja babcia piekła chleb na liściach chrzanu,
ale nie wpadłem na to, by użyć jako dodatku
do sałatki. Jak znajduję jakieś liście chrzanu,
a mieszkam w mieście zbudowanym na wsi,
to zaraz kopię wielką dziurę, żeby wyciągnąć
korzeń. Ale teraz to chyba będę chodził
z kosą 8-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

1. Data: 2001-04-24 07:56:02

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do sałatki. Jak znajduję jakieś liście chrzanu,
> a mieszkam w mieście zbudowanym na wsi,
> to zaraz kopię wielką dziurę, żeby wyciągnąć

a za to moj maz kiszac ogorki owija kazdy w lisc chrzanu, wtedy sa twarde a
nie takie wodniste z pustka w srodku.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-24 07:59:18

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

u mnie w domu uzywa sie lisci chrzanu jako dodatku do kiszenia ogorkow, sa
jedrniejsze

iza

1. Data: 2001-04-24 10:07:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisala:

> [...]
> zwiedly, i posolilam lekko. Stracily zupelnie pieprznosc, ale byly
> bardzo dobre. Polecam, jesli macie chrzan w ogrodzie, jako ciekawy

A ja [...] mam tego pełno i traktuję jak uciążliwy chwast :-( Świetny
pomysł,
zaraz w przyszłym tygodniu wykorzystam. A może spróbować z nich też
zrobić gołąbki?

Krycha

1. Data: 2001-04-24 14:24:41

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> [...]
> pomysł,
> zaraz w przyszłym tygodniu wykorzystam. A może spróbować z nich też

To dopiero swietny pomysl. Musze sprobowac. Moze z jagnieciny z ryzem?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-24 14:41:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisala:

> (...)
> >
> To dopiero swietny pomysl. Musze sprobowac. Moze z jagnieciny z ryzem?

Jagnięciny to ja bez wyjazdu w góry u nas nie dostanę:-( Będą zwyczajnie,
z indyka z ryżem.

Krycha

1. Data: 2001-04-24 14:45:45

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> A może spróbować z nich też
> zrobić gołąbki?

a probowal ktos z was zrobic golabki w lisciach winogron zamiast kapusty?
jestem ciekawa jak to smakuje i wogole. w rumuni to jest narodowa potrawa.
znaczy jedna z :) a u nas sie jeszcze nie spotkalam.

pat
pozdr.
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-04-24 15:17:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala napisala:

> a probowal ktos z was zrobic golabki w lisciach winogron zamiast kapusty?
> jestem ciekawa jak to smakuje i wogole. w rumuni to jest narodowa potrawa.
> znaczy jedna z :) a u nas sie jeszcze nie spotkalam.

Możesz je znaleźć gotowe w tureckich i arabskich restauracyjkach.
Są bardzo dobre. Robienia samemu nie polecam - wiesz ile musiałabyś
ich zrobić? Ja zrobiłam dwa razy - pierwszy i ostatni :-))

Krycha

1. Data: 2001-04-26 11:15:57

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Patrycja Kazala

> [...]
> jestem ciekawa jak to smakuje i wogole. w rumuni to jest
> narodowa potrawa.
> znaczy jedna z :) a u nas sie jeszcze nie spotkalam.

Jadłam takie cudo w Grecji - było pycha.

Usiłowałam odtworzyć to u siebie - klapa. Listki były twarde i nie do
przeżucia. Wydaje mi się, że w G. robili to z listków kiszonych -
widziałam takie w wielkich bekach jak do ogórków. Ja zrobiłam z
surowych obgotowanych. To, niestety, nie to samo.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

Wlasnie wrocilam z wakacji i zastalam puste listy
Re: zmywarka - juz kupilam
sernik na zimno - Help from Paryz !
grzyby mun
Re: Pytanie-Pekniety wrzód?