Re: zmywarka - juz kupilam

1. Data: 2001-04-23 22:42:13

Temat: Re: zmywarka - juz kupilam
Od: 6...@p...onet.pl (Karol Sliwinski) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie rady i uwagi. Zmywarka juz stoi w kuchni. Jest
to Whirlpool 60 cm, oznaczenia do sprawdzenia (nie pamietam), w kazdym
razie dla zainteresowanych informacja, ze jest w promocji w Euro za
1530 (bez 1 zl). Dzis odbylo sie pierwsze zmywanie i wyszlo b. dobrze.

Pozdrawiam,

Agnieszka

1. Data: 2001-04-24 07:42:37

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol Sliwinski <6...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
> [...]
> razie dla zainteresowanych informacja, ze jest w promocji w Euro za
> 1530 (bez 1 zl). Dzis odbylo sie pierwsze zmywanie i wyszlo b. dobrze.

a jak decybele...?chodzi cicho?

Jola L-l

1. Data: 2001-04-24 12:09:40

Od: 6...@p...onet.pl (Karol Sliwinski) szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:
Decybeli wg fabryki jest 49, wg mnie nie jest glosno, nie
porownywalabym tego nawet z pralka. Nie ma tego tluczenia bebnem i
wirowania, raczej jednostajny szum. Poza tym mam zamykaną kuchnie,
wiec w razie czego zawsze jest jakies wyjscie ... zamknac drzwi. W
kazdym razie polecam zmywarke jako zmywarke. Jakaz to przyjemnosc
wsadzac brune naczynia do maszyny, zamknac drzwi i tak az do
zapelnienia koszy.
Ag

1. Data: 2001-04-24 21:33:48

Od: "GreGG" <n...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol Sliwinski" <6...@p...onet.pl> wrote in message
> "Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

zmywarke. Jakaz to przyjemnosc
> wsadzac brune naczynia do maszyny, zamknac drzwi i tak az do
> zapelnienia koszy.
> Ag

mam pytanie - czy nie macie problemu z resztkami jedzenia po myciu np. na
talerzach albo sztućcach?

GreGG

1. Data: 2001-04-24 21:42:40

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Karol Sliwinski <6...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
>
> a jak decybele...?chodzi cicho?
>
> Jola
L-l

POgadajmy o proszkach.
Mnie wyszło, że - pomijając promocję polskich (?) wyrobów, nasz ROBOT czy
inny taki nie jest wcale osiem razy gorszy od "renomowanych" światowych, a
jest sześciokrotnie tańszy. Czy wygłupiłem się? Pomijając, że jako mężczyzna
nie powinienem w ogóle na ten temat zabierać głosu?..

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-04-25 05:07:03

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie wyszło, że - pomijając promocję polskich (?) wyrobów, nasz ROBOT czy
> inny taki nie jest wcale osiem razy gorszy od "renomowanych" światowych, a
> jest sześciokrotnie tańszy. EuGeniusz Dębski

Biorąc pod uwagę różnicę cen, głównym składnikiem proszku ROBOT powinien być
piasek rzeczny (vide słynny płyn do czyszczenia Skrzat). Ale dość żartów,
powiedzmy że chcę sam się przekonać o przewadze naszego, polskiego wyrobu.
Gdzie kupujemy polski proszek ROBOT? W Stolicy nie widziałem.
Pozdowienia, Tadeusz

1. Data: 2001-04-25 08:56:29

Od: 6...@p...onet.pl (Karol Sliwinski) szukaj wiadomości tego autora

Każdy talerz otrzepuje, jesli mozna to tak nazwac, i opłukuje jesli sa
jakies resztki. Patelnie po smazeniu jajek trzeba oczyscic np.
drewniana lyzka. Dodam jeszcze, ze sprawdzalam nowy nabytek na tzw.
ciezkich przypadkach, np. mycie dzbanuszka po oliwie (waskie gardelko,
szerokie dno, na dnie nieprzyjemne osady, ktorych nijak nie da sie
usunac, bo jak tam wsunac cokolwiek) - ze zmywarki wyszlo piekne i
suche, takze w srodku.

1. Data: 2001-04-25 09:37:28

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szerokie dno, na dnie nieprzyjemne osady, ktorych nijak nie da sie
> usunac, bo jak tam wsunac cokolwiek) - ze zmywarki wyszlo piekne i

Wczoraj pogalopowalam do euro zeby obejzec "Twoj" nabytek ( bo i mi sie taki
zakup szykuje) no i mam maly problemik.Czy ta zmywarka to: ADP 242/S i czy
ma ona suszarke bo w opisie tejze nie ma takiej pozycji.
Pozdrawiam
Daga

1. Data: 2001-04-25 12:08:46

Od: "Jerzy Brzóz" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9c4ruu$1rb$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
mężczyzna
> nie powinienem w ogóle na ten temat zabierać głosu?..

Nareszcie mężczyzna i nareszcie rozmowa o kosztach. Stosuję Calgonit i nie
odważyłem się stosować do zmywarki cokolwiek innego. Podzielcie się z nami
doświadczeniami.
Jurek.

1. Data: 2001-04-25 12:22:40

Od: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" napisał(a):

> [...]
> inny taki nie jest wcale osiem razy gorszy od "renomowanych" światowych, a
> jest sześciokrotnie tańszy. Czy wygłupiłem się?

6*5zł/600g=16zł/1000g ?!?! Od kiedy ?

Pozdrawiam
Adam

sernik na zimno - Help from Paryz !