Ponawiam prosbe.

1. Data: 2002-09-11 16:06:39

Temat: Ponawiam prosbe.
Od: "TelKomNet" <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Niestety wciaz kwota potrzebna na zakup wozka jest zbyt mala :(
Po raz kolejny zwracam sie do wszystkich grupowiczow z prosba o pomoc. Nie
bede ponownie przedstawial calej sytuacji, gdyz zapewne Was to zanudza z
lekka. Podaje adres strony http://pomoc.isp.net.pl
Jeszcze raz dziekujemy.
Sebastian i Jacek z Chełma.

2. Data: 2002-09-12 11:33:13

Temat: Re: Ponawiam prosbe.
Od: BeataM <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zapewne Was to zanudza z lekka.

No trochę chyba tak... Też mi głupio odpowiadać (sama szukam funduszy na
rehabilitację synka), ale chyba źle adresowana jest ta prośba. Kto ma
Wam dołożyć do wózka??? Inwalidzi??? Przecież każdy z grupowiczów
właściwie sam mógłby podobna prośbę wystosować (jak nie na wózek, to na
podjazd, jak nie podjazd, to wyjazd na turnus itp. itd.). Piszcie raczej
do dużych firm, fundacji. Jednym słowem do tych, którzy kasę mają!

Pozdrawiam i życzę znalezienia hojnych sponsorów

BeataM

3. Data: 2002-09-12 16:58:22

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podjazd, jak nie podjazd, to wyjazd na turnus itp. itd.). Piszcie raczej
> do dużych firm, fundacji. Jednym słowem do tych, którzy kasę mają!

Ja np. staram sie o winde dla niepelnosprawnych, ktora kosztuje 61 000,00 zl
i juz od dawna wiem, ze nikt mi nie da na nia ani zlotowki.

Leszek

> Pozdrawiam i życzę znalezienia hojnych sponsorów
>
> BeataM

wrocław - miasto barier
Polecam stronke www
psy i Alteri