Ponawiam pytanie o poztywnych

1. Data: 2003-06-30 09:38:21

Temat: Ponawiam pytanie o poztywnych
Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni internauci.
Nie udało mi znalezc sie ale moze gdzies jest tylko nie wiadomo gdzie
internetowa grupa ludzi "seropozytywnie zakręconych" :-)

2. Data: 2003-06-30 10:55:31

Temat: Re: Ponawiam pytanie o poztywnych
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojciech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szanowni internauci.
> Nie udało mi znalezc sie ale moze gdzies jest tylko nie wiadomo
gdzie
> internetowa grupa ludzi "seropozytywnie zakręconych" :-)
---------------------------------------
Co prawda nie wiem, co miałoby znaczyć być "seropozytywnie
zakręconym", to jednak dodatni odczyn serologiczny wykazują ludzie
zarażeni kiłą lub HIV. Jeśli masz na myśli to ostatnie, to
prawdopodobnie w polskim Usenecie takiej grupy dyskusyjnej nie ma, nie
znalazłem również grupy dyskusyjnej (nawet mailingowej) w polskich
portalach. Na polskim portalu dla gejów były indywidualne strony z
możliwością dyskusji na tematy o jakie prawdopodobnie Ci chodzi, ale
niestety zostały zlikwidowane.
Polska jest krajem o wysokim stopniu rozwoju kołtuństwa
obywatelskiego, dlatego fakt ten jest mało dziwny, a i temat jest w
dalszym ciągu dość "delikatny" z powodu możliwych szykan osób
nosicieli HIV.
Jeśli znasz angielski możesz czytać grupy usenetowe: sci.med.aids;
misc.health.aids; bionet.molbio.hiv. Czy bywają tam "zakręceni" nie
wiem, ale na tej Grupie i owszem trafiają się, ale głównie z powodu
zaburzeń emocjonalnych.
Na koniec, jakkolwiek nigdy nie pretendowałem do bycia "guru" dla
kogokolwiek, powiem Ci jedno: moje ostrzeżenie napisałem dlatego, że
wielu ludzi zarabia na "banneromanii", ale lepsze efekty można uzyskać
jeśli napisze się uczciwie ludziom o co chodzi, a nie zaleca "w
ciemno" klikanie w Twoje zarobkowe linki. Poza tym uważam, że to co w
tej księgarni jest prezentowane, to wielka kupa makulatury do robienia
ludziom wody z mózgu. Człowieka można oszukać, Natury nie da się.
--
Zbig A G

3. Data: 2003-06-30 11:00:50

Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje z tym baberem zapomnialem go wyrzucic. wielkie moje przepraszam.
co do moich poszukiwan i twojje odpowiedzi na moj anons strasznie załuje ze
w polsce nie ma jescze takiej grupy.
niestety nie znam angielskiego na tyle dobrze aby moc uczestczyc w
dyskusjach na grupach zagranicznych
co do kołtunstwa zgadzam sie ze wystepuje jeszcze niestety ale moim zdaniem
zawsze i wszedzie bedzie wystepowalo.......
serdecznie pozdrawiam

> [...]
> tej księgarni jest prezentowane, to wielka kupa makulatury do robienia
> ludziom wody z mózgu. Człowieka można oszukać, Natury nie da się.

jak mozecie i cos wiecie to odp:)
Losowanie "zielonej karty" a osoby niepełnosprawne
Ustroń 2003
Czy jest grupa dysk. ludzi seropoztywnych/
Osoby niepełnosprawne a bariery komunikacyjne