Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa

1. Data: 2005-03-07 14:12:54

Temat: Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj przeczytalem nowa ksiazke Dr Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa.
Glowna mysla w calej ksiazce jest krytyka diety Kwasniewskiego.
Jako ze Ponomerenko byl dla Kwasniewskiego autorytetem,
sadze ze po tej publikacji dieta Kwasniewskiego w jej ortodoksyjne postaci
przestanie istniec, jednak nie dieta niskoweglowodanowa.
Co Wy o tym sadzicie?

--
Tomasz

2. Data: 2005-03-07 14:42:56

Temat: Re: Ponomarenko - Dieta niskoweglowodanowa
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news: d0hnk3

> Jako ze Ponomerenko byl dla Kwasniewskiego autorytetem,

czy cos Ci sie nie pomylilo, kto tu dla kogo jest autrytetem? Zapoznaj sie z
historia relacji Ponomarenko-Kwasniewski, a pewne rzeczy zrobia sie troche
jasniejsze. Zawiesc to bardzo brzydka cecha.

> sadze ze po tej publikacji dieta Kwasniewskiego w jej ortodoksyjne postaci
> przestanie istniec,

jaka to jest "postac ortodoksyjna"?

> jednak nie dieta niskoweglowodanowa.
> Co Wy o tym sadzicie?

coraz zacieklejsze ataki "autorytetow" na diety niskoweglowodanowe tylko
potwierdzaja to ze naciska sie tam "gdzie boli"

> Tomasz

Jurek

3. Data: 2005-03-07 14:57:51

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sadze ze po tej publikacji dieta Kwasniewskiego w jej ortodoksyjne
> postaci przestanie istniec, jednak nie dieta niskoweglowodanowa.

Dla tych, którym dieta optymalna służy - DO nadal będzie istnieć
(np. dla mnie). Komu nie służy - będzie szukał następnej.

Krystyna

4. Data: 2005-03-07 15:16:12

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał >
> coraz zacieklejsze ataki "autorytetow" na diety niskoweglowodanowe tylko
> potwierdzaja to ze naciska sie tam "gdzie boli"

Powinienes jednak przeczytac te ksiazke, tam jest wlasnie propagowana dieta
niskoweglowodanowa.

--
Tomasz

5. Data: 2005-03-07 15:34:59

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał

> Dla tych, którym dieta optymalna służy - DO nadal będzie istnieć
> (np. dla mnie). Komu nie służy - będzie szukał następnej.

Nie wiem czy czytalas ta ksiazke, przeczytaj.
Tam wlasnie Ponomarenko opisuje lecznicze dzialanie diety Kwasniewskiego
w pierwszym okresie i wyjasnia dlaczego.
U mnie bylo dokladnie tak jak on pisze.
Po pierwszym tygodniu moje choroby faktycznie ustapily i trwalo to przez
rok,
w drugim roku dolegliwosci zaczely stopniowo powracac az w koncu po 2,5 roku
wszystko wrocilo do poprzedniego stanu. Od kilku miesiecy jestem nadal na
diecie niskoweglowodanowej ale nie DO.
To co pisze zgadza sie z moimi doswiadczeniami i uwazam ze Ponomarenko w tej
publikacji objasnil w przystepny sposob wszystkie zarzuty stawiane DO.
Musze przyznac ze nie jest to dla mnie nic nowego gdyz jez ponad 2 lata temu
personel z Arkadii w Jastrzebiej Gorze zalecal prawie to samo co dzisiaj
mowi Ponomarenko. Rowniez do 150 g weglowodanow, a tluszczy mialo byc tyle
ile komu potrzebne energii jedyna roznica bylo ograniczenie ilosc bialka a
Ponomarenko zaleca jego zwiekszenie.

6. Data: 2005-03-07 15:36:37

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0hq5e$j1q$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Dla tych, którym dieta optymalna służy - DO nadal będzie istnieć
> (np. dla mnie). Komu nie służy - będzie szukał następnej.

Wczoraj Polsat podał, że w Polsce spadło spożycie chleba i jest to związane
głównie z dietą. Musi to być znaczący spadek, skoro pokuszono się o
jakąkolwiek analizę. Oczywiście zaraz wystąpiło kilka "autorytetów"
mówiących, jaki to chleb jest wspaniały. Myślę, że w niedługim czasie zaczną
się poważniejsze ataki na diety niskowęglowe (czyżby Ponomarenko, ze swoją
zmianą proporcji, zaczął?).

7. Data: 2005-03-07 15:50:04

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> Powinienes jednak przeczytac te ksiazke, tam jest wlasnie propagowana
> [...]

bardzo uniwersalne stwierdzenie "dieta niskoweglowodanowa". Tylko "tworca"
diety jest ( a raczej powinien byc) jej modelem, jezeli skutkiem "diety" ŕ
la Ponomarenko ma byc duza nadwaga jaka on "nosi", to nie ciekawie sie to
zapowiada.

W dalszym ciagu czekam na wyjasnienie co to jest "postac ortodoksyjna" DO.

Jurek

8. Data: 2005-03-07 15:59:56

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> Tam wlasnie Ponomarenko opisuje lecznicze dzialanie diety Kwasniewskiego
> w pierwszym okresie i wyjasnia dlaczego.

ile trwa (wg Ponomarenki) ten pierwszy okres, czy prawie 6 lat to jeszcze
jest okres poczatkowy, czy juz nie?

> [...]
> ile komu potrzebne energii jedyna roznica bylo ograniczenie ilosc bialka

ostatnie lata dzialan grupy ludzi, ktora obecnie skupila w okol Ponomarenki
i bylego "Optymalnika", to najpierw bylo "poprawianie" DO w kierunku ostrej
restrykcji ilosci zjadanych ilosci BTW (gdzie to DrJK zaleca!?), nastepnie
duzy wzrost ludzi z problemami po jakims okresie stosowania DO (slynne "
prosze zmniejszyc ilosc zjadanego bialka o 3g (trzy gramy) dziennie!!), a
pozniej "objawienie" nowej diety Ponomarenki. Nizszczesciem DO jest to ze
zbyt wielu uznalo ze przeroslo "kure" i wiedza juz lepiej, a ze przy okazji
namieszali co nie miara to juz inna sprawa. Ciekawe ze wsrod "opty" z dlugim
stazem nie bylo tylu katastrof, a zaczely sie mnozyc jak wielu zaczelo piec
wlasna(!!) pieczen przy tym ogniu

Jurek

9. Data: 2005-03-07 16:00:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadze ze po tej publikacji dieta Kwasniewskiego w jej ortodoksyjne postaci
> przestanie istniec, jednak nie dieta niskoweglowodanowa.

masz racje ale opisujesz fakty juz zaistniałe

10. Data: 2005-03-07 16:01:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dla tych, którym dieta optymalna służy - DO nadal będzie istnieć
> (np. dla mnie). Komu nie służy - będzie szukał następnej.

jak to ??? to dieta optymalna moze komus nie słuzyc??
podwazasz głowny dogmat kwasniewskiego

Film o naszych NAJMŁODSZYCH KONSUMENTACH
DZIECI - GRUBASY?
Montignac
Dieta naturalna / taoistyczna - ile potrzeba Wam snu ?
Do Optymalnych: Czy jesteście nieśmiertelni?