Ponownie do pdratrow

1. Data: 2002-11-05 20:28:05

Temat: Ponownie do pdratrow
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to w koncu jest ?Czy nawilzacz jest potrzebny czy tylko moze spowodowac
grzyba i rozmazaja sie w nim roztocza.Jednen lekarz kaze nam nawilzac
mieszkanie drugi nie.

Magda

2. Data: 2002-11-05 20:57:40

Temat: Re: Ponownie do pdratrow
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pediatrą ani żadnym innym lekarzem. Jednakże logicznie rozumując,
każde zwiększenie wilgotności, powoduje zwiększone namnażanie się
mikroorganizmów. Z drugiej strony jeśli lekarz stwierdził, że dziecko ma
kłopoty z oddychaniem, z powodu zbyt suchego powietrza w ogrzewanym
pomieszczeniu, to należałoby delikatnie zwiększyć jego wilgotność. Można to
czynić na różne sposoby. Przede wszystkim nie przegrzewać pomieszczenia oraz od
czasu do czasu je wietrzyć. W ostateczności, można używać nawilżacza dbając o
jego czystość, aby nie stał się on źródłem zarodników pleśni. To wszystko z
mojej strony ;-).

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2002-11-06 11:39:29

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
dbając o
> jego czystość, aby nie stał się on źródłem zarodników pleśni. To wszystko

Dziekuje :-)

Magda

4. Data: 2002-11-06 11:42:41

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak to miło zobaczyć słowo dziękuję ;-).

Pozdrawiam, andrzej

> Dziekuje :-)
>
> Magda

miofibrylle