jakie implanty i gdzie ( Slask )

1. Data: 2002-11-05 17:50:33

Temat: jakie implanty i gdzie ( Slask )
Od: "Michal Gajda" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zastanawiam sie nad wstawieniem implantow (stomatologicznych). Gdzie
to najlepiej zrobic w okolicach Katowic, Gliwic ( Slaska ). No i jakie
wstawic, jakie sa najlepsze. Cos slyszalem ze jakies Szwajcarskie. W kazdym
gabinecie gdzie pytam proponuja mi inne ( ceny tez rozne ) no i oczywiscie
kazdy twierdzi ze proponuje dobre. Prosze o koment w tej sprawie
Pozdrowionka

2. Data: 2002-11-07 21:21:30

Temat: Re: jakie implanty i gdzie ( Slask )
Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michal Gajda napisał(a):

> [...]
> gabinecie gdzie pytam proponuja mi inne ( ceny tez rozne ) no i oczywiscie
> kazdy twierdzi ze proponuje dobre. Prosze o koment w tej sprawie

Prywatna Praktyka Stomatologiczna D i R Borczyk Katowice ul.Czajek 5 tel 258 32 85.
Polecam. Jednak bardzo drogo.
Obolały pacjent

wstrzymanie wytrysku podczas stosunku
Berodual
antykoncepcja a stany depresyjne
białko w moczu??
Re: Poszukuję strony z opisem działania leków